וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן הרשקוביץ חתם בסקציה נס ציונה: "תנאים של ליגת העל"

הקשר נשאר בלאומית וינסה לסייע לכתומים לשוב לליגה הבכירה: "אנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למקום שאליו היא שייכת"

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

סקציה נס ציונה מקווה לשוב לליגת העל תוך עונה אחת בלבד ולשם כך היא ממשיכה להתחזק. היום (שלישי) הודיע המועדון על צירופו של הקשר עדן הרשקוביץ, שבאמצע העונה שעברה חזר ארצה מפלוריאנה המלטזית כאשר חתם במ.ס. כפר קאסם.

"אני שמח מאוד לחתום במועדון כמו נס ציונה, מהרגע הראשון שהגעתי לכאן הרגשתי בבית", אמר הרשקוביץ בן ה-25 אחרי החתימה, "נס ציונה זו קבוצה עם תנאים של ליגת העל ואני יודע שאנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למקום שאליו היא שייכת, בשביל המועדון, הקהל הכתום ואנשי המועדון שעובדים בשבילו ימים ולילות. תודה על הזכות".

עדן הרשקוביץ, שחקן סקציה נס ציונה. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
נשאר בלאומית. הרשקוביץ/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

הרשקוביץ בן ה-25 שיחק בקבוצה הנוער של הפועל תל אביב וגם החל בה את קריירת הבוגרים בעונת 2016/17. בהמשך הושאל להפועל רמת גן, חזר לחצי עונה במתחם חודורוב והמריא לקפריסין בינואר 2021 כמושאל לקרמיוטיסה. את עונת 2021/22 התחיל בהפועל רמת גן, בינואר עבר לבית"ר תל אביב בת ים וכאמור בעונה שעברה שיחק במלטה ובמ.ס. כפר קאסם שבמדיה הבקיע פעמיים.

במקביל הודיעה סקציה נס ציונה גם על הישארותו של הבלם מיקי סירוטיין, שחתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות. "שמח להמשיך במועדון לעוד שתי עונות. יש לנו מטרה חשובה לנסות להחזיר את הקבוצה לליגת העל ונעשה הכל לעמוד במטרה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully