וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים והמשטרה חוששים: תחנת הרכבת "חוף הכרמל" בחיפה נסגרה

זמן קצר לפני שמכבי חיפה תארח את חמרון ספרטנס במוקדמות האלופות (20:00, ספורט1), התחנה הוצאה משימוש בעקבות אירועי "יום השיבוש"

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה תארח הערב את אלופת מלטה חמרון ספרטנס בגומלין סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות (שלישי, 20:00 בספורט1) וההתרגשות בכרמל רבה לקראת המשחק הביתי הראשון של העונה, אבל גם קיים חשש בקרב אוהדים רבים וזאת בעקבות העובדה שתחנת הרכבת הסמוכה לאצטדיון, "חוף הכרמל", נסגרה שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה.

הסיבה לסגירת התחנה היא כתוצאה מ"יום השיבושים הארצי" במחאה על המהפכה המשפטית, שהפעם מתמקד בניסיון לשבש את התנהלות תחנות הרכבת ברחבי הארץ. במשטרה מקווים שהדבר לא יגרום לעומסים ולאנדרלמוסיה לקראת המשחק.

זיו בן שימול, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
בקרוב בקבוצת הבוגרים? בן שימול/אתר רשמי, מכבי חיפה

בתוך כך, הודיעה מכבי חיפה היום כי זיו בן שימול האריך חוזה בשנתיים נוספות באמצעות סוכנו רונן קצב. הקשר בן ה-19, ממצטייני העונה החולפת בנוער, רשם 30 בישולים והבקיע 17 שערים בכל המסגרות והיה שותף בכיר לזכייה באליפות.

בן שימול, שבעונה שעברה רשם הופעת בכורה בבוגרים בגביע הטוטו, אמר לאחר החתימה: "גאה, מאושר ומודה על האמון. מצפה לי עבודה קשה ואני מוכן לה. החלום הגדול? להיות בסגל הבוגרים ולשחק בסמי עופר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully