וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלנים ישחקו בערב הסעודית, המשפחות יתגוררו בבחריין?

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 15:51

למרות הכסף הגדול, נשות הכוכבים לא מתלהבות לגור במדינה עם מערכת חוק שנסמכת על השריעה. חלק מהן כבר החלו לבדוק אפשרות לגור בנסיכות השכנה, שמציעה חיי מותרות וחוקים יותר מתונים

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הנהירה מהליגות הגדולות באירופה לליגה הסעודית נמשכת, אבל מסתבר שכוכבים רבים שישחקו בה, מתכוונים להתגורר דווקא בבחריין השכנה. החוק הסעודי נסמך על השריעה ומדובר במדינה איסלמיסטית קיצונית, שמחייבת נשים מקומיות לעטות לבוש שחור ורעלה ביציאה מהבית, מענישה במלקות הומוסקסואלים, אוסר שתיית אלכוהול ועוד. למעשה התרבות הסעודית סובבת כמעט כולה סביב האסלאם.

כמובן שכדי למשוך כוכבי כדורגל נהנתנים, המדינה שרבים רואים בה פרימיטיבית בחלק מתחומי החיים, הייתה צריכה לשלם שכר עצום. זה עבד כששחקני כדורגל כמו כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, רובן נבס, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' ואחרים, הסכימו להגיע. זה אפילו שכנע שני אנגלים - סטיבן ג'רארד האגדי וג'ורדן הנדרסון.

אבל מחוץ למגרש הכדורגל יש גם חיים ומסתבר שהמשפחות של הכוכבים מעדיפות להימנע ממגורים בערב הסעודית. הפשרה היא הנסיכות השכנה בחריין, שבה בדומה לאיחוד האמירויות - ניתן למצוא מסעדות יוקרה, חנויות של מותגים מובילים ואפילו אלכוהול. נסיכות מוסלמית, אבל עם חוקים הרבה פחות נוקשים מערב הסעודית.

ג'ורג'ינה רודריגס. אינסטגרם, עיבוד תמונה
תנדוד לבחריין? ג'ורג'ינה בת זוגו של רונאלדו/עיבוד תמונה, אינסטגרם

ב"דיילי מייל" סיפרו שחלק מהסוכנים של כדורגלני העל, שהרוויחו בעצמם סכומי עתק מהעסקאות, התבקשו לבדוק את האפשרות לשכן את משפחות הכדורגלנים בבחריין ולא בערב הסעודית.

בחריין קרובה במיוחד לעיר דמאם, שממנה מגיעה קבוצתם של ג'רארד והנדרסון, אל איתיפאק. לפחות מבחינת שני האנגלים, לשכן את קרוביהם בנסיכות יכול להוות פיתרון מצוין גם מבחינת מרחק. בחלק מהקבוצות האחרות המרחקים גדולים יותר, אבל זה עדיין פתרון שנבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully