וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לעולה החדשה: יובל שניידרמן חתם לשלוש שנים במכבי עירוני רמת גן

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 15:46

הרכז הצעיר (20) שעבר פציעה קשה ינסה לשקם את עצמו בעונה הקרובה ולסייע לרמת גן לשרוד בליגת העל: "כל החיים שלי סובבים סביב הכדורסל"

לאחר שצירפה לשורותיה את כרם משעור והצעירים בניה סרור ויהל מלמד וחידשה את ההסכם עם הראל דדון, מכבי עירוני רמת גן העולה החדשה החתימה צעיר נוסף כשצירפה לשורותיה את יובל שניידרמן (20 וחצי, 1.85 מטר).

שניידרמן, שחתם לשלוש שנים, גדל בהפועל ירושלים. בהיותו בן 17 צורף לקבוצה הבוגרת של המועדון, אותה אימנו באותה עת עודד קטש ואורן עמיאל . אחרי עונה וחצי בקבוצה עבר במחצית העונה למכבי ראשון לציון (בליגת העל 2021/2022). בעונה שעברה, עלה צפונה להפועל גלבוע גליל. הוא פתח טוב את העונה והספיק לשחק בארבעה משחקים בלבד עד שקרע את המינסקוס, עבר ניתוח ולא חזר לפרקט בהמשך העונה.

יובל שניידרמן, מכבי ראשון לציון. דני מרון
עובר לרמת גן. שניידרמן/דני מרון

הוא העדיף לעבור תהליך שיקום יסודי ולא חזר  לשחק במהלך העונה. בימים האחרונים הוא עבר בדיקות כשרות מקצועית במכון הלאומי לרפואת ספורט בבית החולים שיבא בתל השומר, המעניק שרותי רפואה לקבוצה ורק לאחר שנמצא כשיר חתם במכבי עירוני רמת גן.

"כל החיים שלי סובבים סביב הכדורסל. אני מכוון מטרה. השאיפה שלי היא שמכבי עירוני רמת גן תתקע יתד בליגת העל ותגיע הכי גבוה שאפשר. אני מבטיח לתת את כל מה שאני יכול לתת כדי שהקבוצה תצליח" אמר שניידרמן הנחשב לשחקן נשמה המפגין רוח לחימה יוצאת דופן ללא פשרות ומקווה להחדיר את הרוח הזאת בקרב חבריו לקבוצה", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully