וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס נוקה מכל סעיפי האישום בתקיפת בת זוגו ולא יעמוד למשפט חוזר

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 13:16

כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד יצא נקי למרות משפט ארוך ושלושה סעיפי אישום חמורים. פרקליטו: "הקלה עצומה, כעת הוא יבנה מחדש את חייו"

הוא זכאי? ריאן גיגס, כדורגלן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר, זוכה מכל האישומים שיוחסו לו לגבי התנהגותו כלפי זוגתו לשעבר. גיגס בן ה-48 לא יעמוד למשפט חוזר אחרי שנשפט כבר בחשד לתקיפה, שליטה אובססיבית והתנהגות בלתי הולמת כלפי קייט גרוויל בת ה-38 ואחותה אמה.

השופטת ג'וד הילרי קבעה שגיגס לא אשם בסעיפים שיוחסו לו, כאשר בסוף החודש היה אמור להיערך משפט נוסף בעניינו. המושבעים במשפט שנערך לגיגס באוגוסט בשנה שעברה לא הצליחו להגיע לגזר דין והחליטו שלא להרשיע את גיגס.

פרלקיטו כריס דאו אמר: "יש לגיגס הקלה עצומה שהתיק הזה סוף סוף נסגר אחרי כמעט שלוש שנים של מאבק לניקוי שמו. הוא מתכוון כעת לבנות מחדש את חייו ואת הקריירה שלו כאיש חף מפשע".

ראיין גיגס. רויטרס
זכאי. לבינתיים. גיגס/רויטרס

כזכור, גרוויל חשפה כי מצאה ראיות לכך שגיגס בגד בה עם לא פחות מ-8 נשים במקביל, לאחר שנחשפה לסרטונים שנשמרו על האייפד של שחקן העבר האגדי. כשגרוויל עימתה את גיגס עם הסרטונים, הוא תקף אותה באלימות.

"הוא פגע בי בכל מיני צורות לפני כן, אבל הפעם הזו הייתה שונה. הפעם זו הייתה אלימות פיזית מכוונת. הוא ממש ניסה לפגוע בי", סיפרה. גרוויל סיפרה כיצד מערכת היחסים בין השניים ש"החלה בהתאהבות גדולה" הידרדה במהירות והפכה למסוכנת. היא סיפרה על שני מקרים בהם גיגס בעט בה באלימות בעודה עירומה מחוץ לחדרי מלונות בהם שהו בדובאי ובלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully