וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנקוביץ': "קרו דברים מוזרים נגד מכבי חיפה. לא התאוששתי מזה"

מאמן הכוכב האדום לשעבר נזכר בהדחה שהובילה להתפטרותו, ומפרגן לברק בכר: "מאמן נהדר, בטוח שאיתו הקבוצה תהיה פנומנלית"

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

כמעט שנה עברה מאז ההעפלה הסנסציונית של מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי ה-2:2 המפורסם נגד הכוכב האדום במרקאנה - אבל יש מי שעדיין לא התאושש מהמשחק ההוא.

דיאן סטנקוביץ', מאמן הכוכב האדום דאז שהגיש התפטרותו ימים ספורים אחרי ההדחה, סיפר היום (שלישי) בריאיון לתקשורת הסרבית: "אני מתקשה להתאושש מהמשחק הזה עד יום. אין לי את מי להאשים, כי הכדורגל יכול להיות אכזרי לפעמים. אחרי המשחק ההוא, התגובה שלי הייתה הכי אמוציונלית שאני זוכר. יצאתי מהאצטדיון שבור לחלוטין, כי קרו במשחק הזה המון דברים מוזרים. שיחקנו טוב, תכנית המשחק עבדה, הכל התפתח בכיוון הנכון, ואז פתאום נפלה עלינו פצצה".

סטנקוביץ' התפטר כאמור ימים ספורים לאחר מכן, וכעת הוא מסביר: "לא היו לי את הכוחות הנפשיים כדי להתמודד עם זה. לא ברחתי, כי אני לא מסוגל לברוח מהמועדון שלי, מהמדינה שלי, מהעיר שלי. אבל הרגשתי שאני צריך לעשות סטופ בקריירה, כי לא יכולתי להתמודד עם המצב. ידעתי כמה ההעפלה לליגת האלופות הייתה חשובה לכולם".

מאמן הכוכב האדום בלגרד דיאן סטנקוביץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
חוויה טראומטית. סטנקוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

סטנקוביץ' גם החמיא לברק בכר, שהדיח אותו בזמנו. "אני מאחל לכוכב האדום לא רק לעמוד ביעדים שלהם, אלא להיע אפילו מעבר להם. יש להם צ'אנס להוכיח את עצמם בליגת האלופות וברור שהקהל ייתן להם דחיפה במשחקים הביתיים. הלחץ במועדון הזה היה ונשאר עצום, אבל אני משוכנע שתחת ברק בכר, הקבוצה תיראה פנומנלית. צפיתי במשחקי ההכנה של הכוכב האדום והם נראים מצוינים. בכר כבר הוכיח שהוא מאמן נהדר ואני תומך בו ב-100 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully