וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "צריכים שהדברים יתחברו כמו שהתחברו לעתודה"

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 11:28

מאמן נבחרת הנוער דיבר לפני היציאה של הנבחרת לאליפות אירופה בסרביה: "המטרה קודם כל להישאר דרג, משם נסתכל קדימה. החיסרון של בן שרף הוא משמעותי, אבל שחקנים צריכים לעשות צעד קדימה"

אחרי ההצלחה הגדולה של נבחרת העתודה תחל ביום שבת נבחרת הנוער של ישראל את הופעותיה באליפות אירופה בעיר ניש שבסרביה, כשהמטרה היא לנסות ולהגיע להישג של השנה שעברה, אז נעצרה ישראל ברבע הגמר.

היום ערכה הנבחרת, שאיבדה במהלך ההכנה את הכוכב בן שרף, אימון פתוח לתקשורת, ובו דיברו השחקנים והמאמן שרון אברהמי. "המטרה בכל אליפות היא קודם כל להישאר דרג ומשם להסתכל קדימה", אמר המאמן שרון אברהמי, "אני מקווה שההצלחות האחרונות בספורט הישראלי ישפיעו לטובה. זה יכול לפעול באחד משני דרכים, או להוסיף לחץ או לתת ביטחון. צריך להגיע צנועים, זו שנה 11 שלי בנבחרות, אני מכיר את האליפויות, צריכים שהדברים יתחברו כמו שהתחברו לעתודה".

שחקני נבחרת הנוער של ישראל שחר דורון, רועי אבנרי. קובי אליהו
מוכנים. שחר דורון ורועי אבנרי/קובי אליהו
נבחרת הנוער של ישראל. קובי אליהו
נבחרת הנוער של ישראל/קובי אליהו
שחקני נבחרת הנוער של ישראל עומר מאייר, אורי כהן. קובי אליהו
קדימה לאליפות. עומר מאייר ואורי כהן/קובי אליהו

"באליפות כזאת שיש את הכשרונות הכי גדולים באירופה, ובנוער כולם מגיעים, זה חגיגה של כדורסל, אתה מתמודד עם הטופ של אירופה, זה אתגר ואנחנו מחכים לזה", אמר אברהמי, "החיסרון של בן הוא סופר משמעותי, אבל אין ואקום, כל אחד צריך לעשות צעד קדימה, ואנחנו מקווים שכל אחד ירים את הרמה שלו".

כאמור ישראל תפתח את הופעותיה ביום שבת הקרוב נגד נבחרת ליטא, ולאחר מכן תשחק גם עם שבדיה וצרפת. כל הנבחרות עולות לשמינית הגמר והבית הישראלי יצטלב עם הבית שכולל את קרואטיה, פולין, טורקיה וגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully