וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין סיימון חתם בבני הרצליה: "שחקן הגנה ברמות הכי גבוהות שיש"

18.7.2023 / 10:58

האמריקאי המגוון, 27, 1.96 מטר, זכה באליפות אוסטרליה והצטיין בעבר במדי לודוויגסבורג. שמיר: "תמיד משחק עם אנרגיות ובשביל הקבוצה"

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'סטין סיימון (27, 1.96 מטר). מדובר בשחקן מגוון שיכול לשחק בכמה עמדות.

סיימון העביר את תקופת המכללות שלו באריזונה וסט. ג'ון ולאחר מכן שיחק בג'י ליג ובאוסטרליה. ב-2021 הגיע לאירופה לראשונה כשחתם באולם הגרמנית, וממנה עבר ללודוויגסבורג. במדי האחרונה העמיד ממוצעים של 15.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק בצ'מפיונס ליג ו-13.1 ו-5.2 ריבאונדים בליגה הגרמנית. בעונה שעברה חזר סיימון לאוסטרליה וזכה באליפות הליגה עם סידני קינגס כשהוא קולע 10.6 נקודות וקוטף 5 ריבאונדים למשחק.

ג'סטין סיימון במדי סידני קינגס. Mark Metcalfe, GettyImages
ג'סטין סיימון במדי סידני קינגס/GettyImages, Mark Metcalfe

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "לא סתם ג'סטין הוא הזר החדש הראשון שאנחנו מחתימים בקיץ הזה, מדובר בשחקן מיוחד, מנהיג, ווינר, קשוח, שחקן הגנה ברמות הכי גבוהות שיש שבכל קבוצה שבה שיחק הייתה הצלחה עד היום. הוא מסוג השחקנים שאנחנו רוצים לראות בקבוצה ומאמינים שיכול להוביל אותנו קדימה בשנים הבאות ואנחנו שמחים מאד שהוא החליט להצטרף אלינו ובטוחים שהקהל שלנו וגם הליגה תהנה משחקן מחויב ומלהיב".

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "ג'סטין הוא שחקן שבשנים האחרונות זכה באליפות באוסטרליה, הגיע לפיינל פור בצ'מפיונס ליג, ותמיד עזר לקבוצות להיות קבוצות מנצחות. הוא שחקן הגנה מיוחד, משחק בכמה עמדות בהתקפה, ותמיד משחק עם אנרגיות ובשביל הקבוצה. את כל התכונות האלה, על המגרש ומחוץ למגרש, אנחנו רוצים שיביא להרצליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully