וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן תקף שופט באכזריות והתאבד אחרי שהתיעוד הפך לוויראלי

וויליאם טאפון חבט בשופט ובעט בראשו. הרשתות געשו, מהדורות החדשות דיווחו, פרטי השחקן נחשפו והמשטרה הודיעה: ביום שלישי בבוקר הוא ייעצר. ביום שני בלילה גופתו נמצאה ליד פסי הרכבת, אחרי שירה בעצמו

שחקן הכדורגל וויליאם טאפון תקף שופט והתאבד/טוויטר

סיפור עצוב בארגנטינה: כדורגלן חובב תקף שופט באלימות קשה במהלך משחק, הווידאו הפך ויראלי והכדורגלן התאבד כיממה לאחר מכן.

תחילתו של הסיפור ביום שבת. במהלך טורניר בין קבוצות חובבניות בסראנדי שבפאתי בואנוס איירס, שלף השופט אריאל פניאגווה כרטיס אדום לאחד השחקנים. המורחק דחף אותו ומיד לאחר מכן שחקן אחר של הקבוצה, וויליאם טאפון, חבט בשופט שנפל ארצה - ובעט בעוצמה בראשו.

המתקפה האלימה תועדה על ידי צופים, הפכה לוויראלית וערוצי חדשות מקומיים מיהרו לדווח וגם לראיין את השופט המותקף, אחרי ששוחרר מבית החולים.

וויליאם טאפון והשופט אותו תקף, אריאל פניאגווה. ., צילום מסך
טאפון והשופט פניאגווה לפני המשחק ביום שבת/צילום מסך, .

"שופט יכול לטעות, אבל אסור שזו תהיה התגובה", אמר פניאגווה, שבין לילה הפך למרואיין מבוקש, "הם היו יכולים להרוג אותי, הייתי יכול לסיים את היום הזה בחדר המתים. שום דבר לא יכול להצדיק תקיפה כזו".

השופט המשיך: "הבחור הזה לא מבין שהוא היה יכול להרוג אותי. הוא לא התנצל אחר כך, רק אמר שהוא היה עצבני. זה משהו שקורה לשופטים לא מעט בטורנירים של כדורגל חובבני, לפעמים אנחנו צריכים להתחבא בחדר ההלבשה הרבה מאוד זמן מפני שחקנים".

הסיקור הנרחב גרם למשטרה לפתוח בחקירה והתכנון היה לעצור היום (שלישי) את התוקף, וויליאם אלכסנדר טאפון בן ה-24. בינתיים פרטיים אישיים שלו החלו להתרוצץ ברשתות החברתיות ובתוך שעות, עשרות אלפים כבר ידעו את שמו ואת כתובת מגוריו.

הניירת כבר הייתה מוכנה והאישום היה "תקיפה חמורה במהלך אירוע ספורטיבי". הפרופיל של המקרה הפך לגבוה יותר ויותר ובמשטרה שיתפו פעולה עם התקשורת, סיפרו על התכניות למעצר ומה צפוי לתוקף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בתקיפה המכוערת של השופט

שחקן הכדורגל וויליאם טאפון תקף שופט והתאבד/טוויטר

טאפון עצמו אותר על ידי אחת מתחנות הטלוויזיה וסיפר בפנים גלויות: "הכול התחיל אחרי שתי דקות. אחד מחבריי לקבוצה ספג חבטה חזקה משחקן יריב והשופט התעלם. אני הייתי הקפטן, אז אמרתי לו: 'אדוני השופט, ראית מה קרה, היית שני מטרים משם', אבל הוא ענה לי: 'לא ראיתי כלום'.

"המשכנו לשחק והוא כל הזמן שרק נגדנו. שלף כרטיסים, התעלם מעבירות עלינו. הייתי מאוד עצבני ולא חשבתי כשהכיתי אותו. כבר התנצלתי בפניו מוקדם יותר. זו האמת. כשנרגעתי הבנתי מה עשיתי וכעסתי על עצמי".

ה"הסבר" של טאפון לא עזר, בטח לא כשמולו עמד הסרטון המזעזע בו הוא תוקף את השופט באכזריות. הרחשים ברשתות החברתיות הגיעו אליו והוא למד מהתקשורת שגם המשטרה בדרך. ב-23:40 שעון ארגנטינה, גופתו נמצאה ליד פסי הרכבת אחרי שירה בעצמו.

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully