וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: "מכבי תל אביב עדיין במירוץ להחתמת פטר קורנלי"

מונאקו מנהלת מו"מ מתקדם עם שחקן הפנים שעזב את ריאל מדריד, אבל במולדתו מתעקשים שהכוכב האדום והצהובים עדיין בתמונה

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

אחרי ההחתמות של ג'יימס ווב ותמיר בלאט, מכבי תל אביב ממשיכה לנסות להשלים את הפאזל, וממקדת את מאמציה בחיזוק הקו הקדמי שעשוי לעבור מתיחת פנים. אחד השחקנים שסומנו כבר בתחילת הקיץ על ידי הצהובים הוא פטר קורנלי, פורוורד/סנטר ריאל מדריד בעונה החולפת, שלפי הדיווחים מתקרב לחתימה במונאקו.

בספרד כבר דיווחו אתמול (שני) שהמעבר שלו לנסיכות מסוכם וסגור, אולם לפי התקשורת הצרפתית עדיין לא נאמרה המילה האחרונה מבחינת מכבי תל אביב והכוכב האדום בלגרד, שתי קבוצות נוספות שמעוניינות בו.

"מונאקו נמצאת בעמדת זינוק מצוינת להחתים את קורנלי, אבל המאבק נמשך", כתבו באתר "Bebasket", והוסיפו שהמגעים בין קורנלי למונאקו צברו תאוצה בשבועיים האחרונים, אבל שהצדדים עדיין לא גישרו על כל הפערים.

שחקן ריאל מדריד פיטר קורנלי. Sonia Canada, GettyImages
עדיין על הפרק מבחינת הצהובים? פטר קורנלי/GettyImages, Sonia Canada

קורנלי, שנבחר במקום ה-53 של דראפט 2016 על ידי דנבר, לא הצליח להגשים את חלום ה-NBA שלו והמשיך את הקריירה במולדתו, צרפת. בקיץ שעבר חתם בריאל מדריד ורשם את עונת הבכורה שלו ביורוליג - עד כה העמיד ממוצעים של 5.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-14.5 דקות למשחק בליגה הטובה ביבשת. משחק השיא שלו העונה היה מול מכבי תל אביב, עם 18 נקודות (4 מ-5 ל-3) ו-5 ריבאונדים ב-65:98 של הבלאנקוס במסגרת המחזור ה-17.

הצהובים סימנו במקביל גם שחקני פנים מחוץ לכדורסל האירופי והתעניינו לאחרונה גם בפרנק קמינסקי ואנתוני גיל, אולם צירוף של מי מהשניים נראה רחוק כרגע בעיקר בשל מגבלות תקציביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully