וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אבוקות על הדשא: צפו בחגיגה של אוהדי הפועל באר שבע

17.7.2023 / 18:17

סגנית האלופה ערכה אימון פתוח וכ-2,500 אוהדים הגיעו לתמוך. קלימלה נזכר בשוד שעבר: "שמעתי בום, לקחתי סכין ורצתי לעבר השודד"

אוהדי הפועל באר שבע באימון הפתוח/בן בודה

אחרי מחנה אימונים עמוס שהתפרש על פני שתי מדינות ונמשך למעלה משבועיים, הפועל באר שבע חזרה היום (שני) להתאמן בישראל לקראת הפתיחה הרשמית של עונת 2023/24. הקבוצה של אליניב ברדה ערכה כבר בשעות הבוקר אימון שגרתי, מתוך ציפייה לכך שהאוהדים יפרצו פנימה ויפסיקו את האימון החגיגי בשעות הערב. כך אכן קרה, כצפוי, כאשר כ-2,500 אוהדים חגגו על הדשא בשירה וריקודים וגם הדליקו אבוקות.

סגנית האלופה תפתח את העונה באופן רשמי ביום חמישי (20:00, ספורט1) במשחק האירופאיות מול מכבי תל אביב בטרנר. מעבר ליוקרה שבמפגש בין היריבות, המנצחת גם תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. שבוע לאחר מכן תחל באר שבע את דרכה בסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג, אך זהות היריבה עדיין אינה ידועה. מילסאמי המולדבית חילצה 2:2 במשחק החוץ הראשון בליטא אצל פוניבז', ותקווה להבטיח במגרשה הביתי את הכרטיס למפגש מול באר שבע.

אוהדי הפועל באר שבע באימון הפתוח. בן בודה, וסרמיליה
אוהדי הפועל באר שבע באימון הפתוח/בן בודה, וסרמיליה
אוהדי הפועל באר שבע באימון הפתוח. בן בודה, וסרמיליה
אוהדי הפועל באר שבע באימון הפתוח/בן בודה, וסרמיליה

חלוץ הקבוצה, פטריק קלימלה, סיפר בראיון במולדתו פולין על השוד בביתו שהתרחש ימים ספורים לאחר שהגיע לישראל בחורף שעבר: "אני מאמין שהאירוע תוכנן מראש. אף אחד לא ידע איפה אני גר - אפילו לא השחקנים והמאמן. זה בהחלט לא קשור למישהו מהמועדון, אולי מישהו זיהה אותי ברחוב ועקב אחריי".

"שמעתי בום חזק", הוסיף הפולני, "אני תמיד ישן עם חלונות פתוחים והרעש נשמע כמו פתיחה של דלת המרפסת. לקחתי סכין והייתי 10-15 מטרים מהשודד. יצאתי לעברו וראיתי מישהו שלבוש כולו בשחור. צעקתי אליו והוא הסתובב וזרק משהו. רצתי אחריו אבל כשיצאתי לרחוב כבר לא ראיתי אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully