וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב צפוי לפתוח, מאוויס צ'יבוטה שוב לא בסגל

17.7.2023 / 23:00

דגו מתכנן רוטציה בהרכב מכבי חיפה והקשר הוותיק, שמשחקו הביתי האחרון היה בקרית אליעזר, יחווה לראשונה את האצטדיון החדש בגומלין מול חמרון ספרטנס (ג', 20:00, ספורט1). זאורי: "ביקשנו לשחק במדינה נייטרלית כי לא רצינו עוד כאוס"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

מכבי חיפה עשתה צעד משמעותי לעבר המקום בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות כשהביסה בחוץ בשבוע שעבר 0:4 את חמרון ספרטנס ומחר (שלישי, 20:00, ספורט1) צפויים הירוקים להשלים את העבודה כשיארחו את אלופת מלטה למשחק הביתי הראשון של עונת 2023/24 באצטדיון העירוני. לקראת המשחק נערכה הערב מסיבת עיתונאים שבה למעשה גם הוצג באיחור מסאי דגו. לצדו התייצב דיא סבע לאחר שחתם על חוזה חדש עד 2028.

שחקני מכבי חיפה צ'ארון שרי, ליאור רפאלוב. מאור אלקסלסי
יחווה לראשונה את האצטדיון כשחקן מכבי חיפה. ליאור רפאלוב/מאור אלקסלסי

מי שעבורו יהיה זה משחק חגיגי הוא ליאור רפאלוב, שהופעתו הביתית האחרונה לעיני אוהדי מכבי חיפה הייתה עוד בקרית אליעזר, במשחק האליפות ב-2011. הקשר בן ה-37 שיחק באצטדיון החדש במדי נבחרת ישראל, אבל הפעם יעשה זאת לראשונה במדי קבוצת נעוריו והוא צפוי לפתוח בהרכב.

מי שלא יהיה בסגל פעם נוספת הוא מאוויס צ'יבוטה, שכזכור לא יצא עם הירוקים למלטה בשבוע שעבר ונמצא במשא ומתן עם בית"ר ירושלים.

במסיבת העיתונאים רמז דגו כי יעשה רוטציה: "שלחנו עשרה שחקנים לנבחרות השונות, כמה מהם חזרו עם עומס שניסינו להוריד במחנה. אנחנו נכנסים לשבוע מאתגר, החל ממחר ועד לאלוף האלופים בשבת והמשחק בשבוע הבא באירופה. כל משחק בשבוע הזה הוא חשוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
גם הוא יפתח? אריק שוראנוב/מאור אלקסלסי
מאור קנדיל, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחכה לדקות רשמיות ראשונות. מאור קנדיל/מאור אלקסלסי

עוד לפני כן ערכה חמרון ספרטנס את מסיבת העיתונאים שלה. המאמן האיטלקי לוצ'יאנו זאורי אמר: "לא ציפינו להפסיד 4:0, אבל ידענו שמכבי חיפה חזקה מאיתנו. היו לנו ההזדמנויות שלנו במחצית הראשונה והיינו טובים, ואנחנו מקווים לחזור על היכולת מהמחצית הראשונה. אנחנו לא חושבים שיש לנו סיכוי אחרי התוצאה הזו, אבל ננסה לנצל את המצבים שלנו כי כדורגל זה כדורגל. למכבי חיפה היו שש בעיטות וארבעה שערים, לנו היו 12 ולא כבשנו. בסוף ב-90 דקות הם היו יותר טובים מאיתנו. יכולנו לכבוש שער או שניים אבל זה הכדורגל ויצאנו עם ידיים ריקות".

המאמן המשיך: "המטרות שלנו תמיד גבוהות, עוד לפני המשחק מול מכבי חיפה. אנחנו רוצים להגיע השנה לקונפרנס ליג ולהתקדם לשם לפחות כמו העונה שעברה. מעריך מאוד את הקהל של מכבי חיפה, אבל לא את מי שהפריע למהלך המשחק. היו ילדים ואמהות ביציע וזה לא היה דבר נחמד לראות, אבל הרוב של הקהל של מכבי חיפה הוא מדהים. זה היה קומץ קטן, אבל אנחנו כמובן לא יכולים לגבות את ההתנהגות הזו. בגלל מה שראינו באצטדיון מהקהל של מכבי חיפה לא רצינו להיות מעורבים בכאוס כזה גם במשחק כאן בישראל ובגלל זה ביקשנו לשחק במדינה נייטרלית. אין בעיה לשחקנים שלנו לשחק פה, דווקא מצפים לשחק במגרש כזה גדול, אבל אם הקהל של מכבי יתמקד רק בלעודד את הקבוצה שלו כמובן שלא יהיו בעיות. נעשה הכול כדי להצליח במשחק מחר".

הקפטן אמרסון: "פיירו הוא שחקן מאוד חזק, אבל אני אוהב לשחק מול שחקנים כאלה. הוא היה שחקן טוב, אבל לא משהו מיוחד. אנחנו מתרכזים במה שקורה על המגרש, כדורגל זה משחק יפה ואנחנו מתמקדים בזה. אני מברזיל אז ראיתי דברים כאלה, אבל כשחקן אני רוצה להתמקד במה שקורה בדשא".

אמרסון, לוצ'יאנו זאורי במסיבת העיתונאים של חמרון ספרטנס. שלמה וייס, מערכת וואלה!
אמרסון לצד מאמנו לוצ'יאנו זאורי במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, שלמה וייס

היריבה של חיפה בסיבוב הבא תיקבע גם כן מחר, כאשר פארול הרומנית תתארח במולדובה אצל שריף אחרי שניצחה בביתה 0:1 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully