וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "לא ציפיתי שהמינוי יגיע כזה מוקדם, מבין איפה אני נמצא"

17.7.2023 / 19:00

מאמן מכבי חיפה דיבר במסיבת העיתונאים הראשונה מאז מינויו, ולפני הגומלין מול חמרון ספרטנס במוקדמות ליגת האלופות (שלישי, 20:00, ספורט1): "השאירו לי סגל מצוין ואני מאמין שניקח אליפות. היה לנו חוסר מזל עם רכש בחודש האחרון, שלושה שחקנים שהיו סגורים לא הגיעו"

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי חיפה עשתה צעד משמעותי לעבר המקום בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות כשהביסה במלטה בשבוע שעבר 0:4 את חמרון ספרטנס ומחר (שלישי, 20:00, ספורט1) צפויים הירוקים להשלים את העבודה כשיארחו את אלופת מלטה למשחק הביתי הראשון של עונת 2023/24 באצטדיון העירוני. לקראת המשחק קיימה הערב האלופה מסיבת עיתונאים, שהיא גם הראשונה של המאמן מסאי דגו מאז כניסתו לתפקיד החדש. זה קרה רגע אחרי ההודעה על הארכת חוזהו של דיא סבע עד 2028.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מסיבת עיתונאים ראשונה. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

החוויות הראשונות שלו כמאמן הקבוצה: "להגיע למועדון כזה היה סוג של חלום שלי, לא ציפיתי שזה יגיע כל כך מוקדם אבל אני שמח. אני עובר חודש מאתגר ומהנה, אני מאוד מאמין בעבודה קשה ושמח על המינוי הזה. מבחינתי אני הולך לעבוד קשה ולתת לשדרה הניהולית את ההוכחה, שהם ישמחו שהם הלכו עליי".

על האם הופתע מהמינוי: "אני מבין את כל הספקות, באתי אמנם מקבוצת הנוער אבל לפני כן חמש שנים אימנתי קבוצות בוגרות ואני יודע מה זה חדר הלבשה, אמנם לא בסדר גודל של מכבי חיפה. מאמין בעצמי ובמועדון הזה, בטוח שעם עזרה של כולם אנחנו נצליח".

האם כל דבר חוץ מאליפות זה כישלון? "מבין איפה אני נמצא, זאת קבוצה אלופה ואעשה הכל. אני מאוד מאמין בקבוצה שניקח אליפות, אבל לא בדיבורים אלא בעבודה קשה וצניעות".

"ברק בכר הוא אחד המאמנים הגדולים בכדורגל שלנו, בטח במועדון הזה. הוא עשה דברים מדהימים ויצא לי לדבר איתו כמה פעמים כשאימנתי בנוער. לא אעשה יותר מדי שינויים, קיבלתי קבוצה אלופה שהייתה בליגת האלופות. השאירו לי סגל מצוין, תהיה קבוצה לא פחות חזקה מבשנים האחרונות. אני יודע לאן נכנסתי, הקבוצה תהיה מאוד התקפית ושמחה".

על עזיבת שחקני מפתח כמו עומר אצילי ומוחמד אבו פאני: "מודה להנהלה שעשו הכל כדי להשאיר את דיא סבע, הוא אחד השחקנים הטובים בארץ והיו לנו הרבה שיחות. הוא הבין שזה המועדון בשבילו. פחות רוצה לגעת בשחקנים שעזבו, המועדון הוא מעל השחקנים. היה לנו חוסר מזל עם רכש בחודש האחרון, אבל נביא את השחקנים שאנחנו צריכים".

עוד בוואלה!

דיא סבע חתם במכבי חיפה עד 2028, שרי: "שמח שהוא נשאר"

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נכנס לנעליים גדולות. דגו/מאור אלקסלסי

על השילוב בין דיא סבע, צ'ארון שרי וליאור רפאלוב על כר הדשא: "יהיה סיטואציות ששלושתם יהיו על המגרש ביחד. בסוף משחקת קבוצה יריבה מולנו, הם יהיו ביחד בהרבה משחקים. באימונים אני נהנה לראות אותם ביחד, יש משחקים שכן ויש כאלה שלא, אנחנו לפני עונה ארוכה".

על העבודה עם ענאן חלאילי וחמזה שיבלי: "אני מכיר אותם מקבוצת הנוער, לא מסתכל על תעודות זהות אלא על מי הכי מתאים, אבל יש פה קבוצה שרצה".

"הבסיס הגדול של השחקנים ממשיך פה לעוד עונה, כל הזרים שהצטרפו בשנה שעברה פה חוץ מדילן בטובינסיקה. עם עוד זר נוסף וישראלי אחד שאנחנו רוצים, בסוף תהיה קבוצה חזקה. צריכים להיות מחוברים מעכשיו כי אנחנו לפני משחקים חשובים".

על ההכנות לעונה הוסיף: "שלחנו עשרה שחקנים לנבחרות השונות, כמה הם חזרו עם עומס שניסינו להוריד במחנה. אנחנו נכנסים לשבוע מאתגר, החל ממחר ועד לאלוף האלופים בשבת והמשחק בשבוע הבא באירופה. כל משחק בשבוע הזה הוא חשוב".

דיא סבע עם מסאי דגו, מסיבת עיתונאים של מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ממשיכים ביחד. סבע ודגו/מאור אלקסלסי

היריבה של חיפה בסיבוב הבא תיקבע גם כן מחר, כאשר פארול הרומנית תתארח במולדובה אצל שריף אחרי שניצחה בביתה 0:1 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully