וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונדואן הוצג בברצלונה: "לא פספסתי משחק בתקופות רייקארד ופפ"

הקשר הגרמני שהצטרף ממנצ'סטר סיטי הגיע לקאמפ נואו וסיפר שהוא אוהד את הקבוצה מגיל צעיר, הנשיא ז'ואן לאפורטה: "העדיף אותנו למרות שהיו לו הצעות טובות יותר"

קוף על הגב: מרתה הברזילאית מתכוננת למונדיאל הנשים/ספורט1

בוקר מרגש היה היום (שני) בברצלונה, כאשר הקשר אילקאי גונדואן הוצג רשמית. גונדואן חתם בקבוצה כבר לפני כשבועיים בחוזה לשנתיים, העדיף לעבור לקטלוניה ולנסות אתגר חדש בקריירה על אף שהיה מאוד רצוי על ידי פפ גווארדיולה וזכה להצעה להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי.

באנגליה דיווחו שאשתו הייתה מי שדרשה לעזוב מכיוון שסבלה מאורח החיים במנצ'סטר וגם הקשר על פי הפרסומים נפגע מראשי מנצ'סטר סיטי שלא הציעו לו חוזה ארוך טווח על אף המניות הרבות שיש לו בטרבל שזכתה בו הקבוצה. נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התייחס לכך היום כשאמר: "אילקאי העדיף את ההצעה שלנו למרות שהיו לו הצעות הרבה יותר טובות מבחינה כלכלית".

אילקאי גונדואן עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. Alex Caparros, GettyImages
גונדואן ולאפורטה היום בקאמפ נואו/GettyImages, Alex Caparros

גונדואן, שישתכר כ-9 מיליון יורו בכל עונה, אמר על הבחירה בברצלונה: "אני מאוד גאה להצטרף ולהיות חלק מהמועדון, גדלתי על הרבה שחקנים שהיו בקבוצה. הגעתי כדי להמשיך לזכות בתארים בקבוצה שאני אוהד מאז ומתמיד - בתקופה של רייקארד ובייחוד בזו של פפ לא הפסדתי אף משחק. ויסקה בארסה".

קשר נוסף שאמור להשלים את מעברו לקבוצה ביממה הקרובה הוא אוריול רומאו, שהבוקר כבר נצפה עורך בדיקות רפואיות לקראת מעבר מג'ירונה. רומאו בן ה-31 מיועד להחליף את סרג'יו בוסקטס כקשר האחורי של הקבוצה ותמורתו תעביר ברצלונה כ-5 מיליון יורו ואת פבלו טורה בהשאלה לעונה לג'ירונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully