וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע זה קורה: מרוץ הבירה ה-2 של ישראל מגיע לבאר שבע

בעוד יומיים בדיוק יוצא לדרך מרוץ הבירה הראשון בישראל. במרוץ הזה לא משנה כמה מהר אתם רצים, אלא איזו בירה אתם שותים וכמה. מועדון הריצה המקומי RUNNING B7 בשיתוף פעולה עם פאב ה-JEM'S מזמינים אתכם לאירוע החם של הקיץ

מרוץ הבירה של ישראל. תומר פדר,
מרוץ הבירה של ישראל/תומר פדר

למה לחכות לסוף הריצה בשביל לשתות בירה, אם אפשר לעשות זאת תוך כדי? מרוץ הבירה הראשון בישראל יתקיים זו השנה השנייה בבירת הנגב ממש בעוד יומיים, ביום רביעי ה-19.07.2023 בשעה 19:00 בפארק ההייטק גב ים בבאר שבע. מועדון הריצה RUNNING B7 חבר לפאב ה-JEM'S לאירוע הכי מיוחד של הקיץ.

מה הקונספט? רצים בסיבובים, שותים סוג אחד של בירה JEMS, רוקדים ואז יוצאים לסיבוב נוסף לקראת טעימה של בירה אחרת וממשיכים כך במרוץ כמה שתרצו. אין כאן מדידת זמנים כך שכל אחד יכול להשתתף וליהנות גם מריצה וגם מבירה איכותית, מוזיקה טובה ועוד. במתחם האקספו יחכו לכם מיטב הסוגים של בירת ה-JEM'S, אוכל טוב וכמובן דיג'יי שירים את האווירה.

השנה יתקיים גם מקצה תחרותי ייחודי לאמיצים במיוחד: שותים חצי ליטר בירה ויוצאים לריצה. הראשון זוכה בפרס שווה במיוחד! הרישום בנפרד ביום האירוע. ערכת ההרשמה לכל משתתף כוללת כוס בירה רב פעמית שתוכלו לקחת הביתה, שוברי הנחות והשתתפות בהגרלות שוות. מספר המקומות מוגבל.

מרוץ הבירה של ישראל יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00 בפארק ההייטק גב ים באר שבע. ההשתתפות מותרת רק לגילאי 18 ומעלה. פרטים והרשמה בלינק.

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully