וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שבה להתאמן בארץ. סלמאני עדיין רשום כזר השישי

17.7.2023 / 10:32

אחרי יומיים של מנוחה, אליניב ברדה ערך אימון בוקר מתוך הבנה שלאימון הפתוח הערב צפויים להגיע אוהדים רבים שככל הנראה ייכנסו לדשא. החלוץ הקוסוברי לא יישאר, אך טרם נמצאה לו קבוצה

תקציר: פנאתינייקוס - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע שבה הבוקר (שני) להתאמן בבית האדום אחרי למעלה משבועיים שערכה מחנה אימונים. הקבוצה נחתה בשבת בבוקר בארץ אחרי המשחק מול פנאתינייקוס באתונה ומחנה האימונים הארוך בקרקוב והשחקנים קיבלו מנוחה של יומיים. הבוקר כאמור שבו להתאמן ופתחו בהכנות למשחק גביע הטוטו ביום חמישי מול מכבי תל אביב באצטדיון טרנר.

בקבוצה החליטו על מחיר אחיד של 50 שקל ומקווים למלא את האצטדיון הביתי, כאשר גם אוהדי מכבי תל אביב כמו אוהדי הפועל באר שבע מאוד סקרנים לגבי הקבוצה החדשה שלהם.

אסטריט סלמאני במדי מיטיולן מול שחקן ספורטינג ליסבון ג'רי סט. ג'וסט. רויטרס
רק לאחר שחרורו יתקבלו החלטות. סלמאני/רויטרס

הערב תקיים הקבוצה אימון פתוח וקרוב לוודאי שהאוהדים יפרצו פנימה ויפסיקו אותו, לכן הוחלט לקיים כבר הבוקר אימון ראשון. בקבוצה טרם החליטו מי יהיה הזר השישי שיצורף ובאיזה תפקיד ובכל מקרה, המטרה היא קודם למצוא קבוצה לאסטריט סלמאני שרשום עדיין כזר השישי של הפועל באר שבע.

למועדון אין כוונה להשאיר את החלוץ, אך בשלב הזה לא מצורף זר שישי עד שתימצא קבוצה חדשה לסלמאני. ההערכה היא שמייד אחרי שחרורו של החלוץ שנרכש בעונה שעברה, יצורף זר שישי בתפקיד של קשר מתחת לחלוץ, אם כי החלטה סופית טרם התקבלה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully