וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יצאה למחנה עם 11 צעירים, ולקאניס: "עשינו צעדים טובים"

17.7.2023 / 8:20

האדומים, שעדיין מחפשים מגן ימני ובלם, פרסמו את הסגל המלא ומתרגשים לקראת המשחק מול סנט פאולי. המאמן: "נתרגל את השיטה, עלינו להעלות רמה"

תקציר: הפועל תל אביב - לגאנס 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לקראת עונת המשחקים הקרובה, והבוקר (שני) הקבוצה יצאה למחנה אימונים בן שמונה ימים בגרמניה. המחנה יתקיים עד ה-24 ביולי בעיירה שנברדינגן הסמוכה להמבורג, ובמהלכו יתקיימו שני משחקי אימון: הראשון מול איינטרכט בראונשווייג מהליגה הגרמנית השנייה (רביעי, 19:30, ספורט 1) והשני מול סנט פאולי, גם היא מהליגה הגרמנית השנייה (שבת, 16:00, ספורט4).

הסגל כולל 11 שחקנים צעירים, כאשר במועדון עדיין רוצים לצרף לפחות שני שחקנים, ככל הנראה מגן ימני ובלם, כאשר העדיפות כרגע היא לשחקנים זרים לתפקידים אלו.

הישאם לאיוס יוצא כמובן עם הקבוצה, כאשר בימים הקרובים יחלו עם השחקן בשיחות על חוזה חדש, אך זה לא צפוי להיות פשוט, כאשר השחקן ידרוש סעיף שחרור ריאלי. סתו למקין אמור לנסות ולסגור בימים הקרובים באחת ההצעות שיש לו מחו"ל.

בין הצעירים שיוצאים עם הקבוצה נמצאים רועי אלקוקין ודניאל צדיק, כאשר במועדון מאמינים ביכולת של השניים להשתלב כבר בעונה הקרובה בקבוצה הבוגרת, כאשר ישנם עוד 3-4 שחקנים מקבוצת הנוער שאמורים לעשות את הקפיצה במהלך העונה הקרובה.

שחקן הפועל תל אביב, ארי כהן. דני מרון
נוסעת מלאת תקוות. הפועל תל אביב/דני מרון

סגל הקבוצה שיצא למחנה מונה 26 שחקנים. כמו כן, יצאו גם 20 אנשי צוות -צוות המקצועי והרפואי, שפים, אנשי הלוגיסטיקה והמדיה. סגל הקבוצה שהמריא לגרמניה :

שוערים: אמיליוס זובאס, רוי ברנס, מאט פרנק

הגנה: אור ישראלוב, אור בלוריאן, אלון אזוגי, יהב גורפינקל, דוד קלטינס, אביב סלם, טל ארצ'ל

קישור: דן איינבינדר, חוסה רודריגס, אל ים קנצפולסקי, רן בנימין, ארי כהן, רועי אלקוקין, פאבלו גונזאלס, נועם בונה

התקפה: אלן אוז'בולט, עומרי אלטמן, קייס גאנם, הישאם לאיוס, עומר סניור, ליעד רמות, שגיא גניס, דניאל צדיק

עוד בוואלה!

לקראת מעבר לחו"ל? למקין לא ייצא עם הפועל ת"א למחנה האימונים

לכתבה המלאה
סגל הפועל תל אביב לקראת מחנה האימונים בגרמנהיה, יולי 2023. הפועל תל אביב, אתר רשמי
סגל הפועל תל אביב לקראת מחנה האימונים בגרמנהיה, יולי 2023/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מאמן הקבוצה, מייקל ולקאניס: "מחנה האימונים הוא אחד החלקים הכי חשובים בהכנה לעונה. עשינו צעדים טובים בשלב ההכנה הראשוני, אך כעת עלינו להעלות הרמה גם בכושר הגופני - וגם בהבנת דרך המשחק שלנו.

"המחנה גם נותן לנו אפשרות להיות ביחד, להכיר אחד את השני - וזה מאוד חשוב בתהליך של בניית קבוצה. במשחק מול לגאנס, על אף שהתוצאה הייתה טובה, ראינו שיש לנו עוד הרבה עבודה ובמהלך המחנה נערוך שני משחקים מאתגרים, שיעזרו לנו לתרגל את שיטת המשחק שלנו ולשפר את היכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully