וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצלה את אופציית היציאה מחוזהו של ג'רל מרטין

הצהובים בחרו לשחרר את הפורוורד (29, 2.08) שהצטרף בקיץ שעבר ורשם 7.2 נקודות למשחק ביורוליג. פרנק קמינסקי דורש שכר גבוה מדי ואנתוני גיל עוד לא שוחרר מוושינגטון

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שני) על שחרורו של ג'רל מרטין. אחרי לא מעט לבטים, הצהובים ניצלו את אופציית היציאה שלהם מהחוזה של הפורוורד שחתם בקיץ שעבר והוא צפוי לחתום בקבוצת יורוליג אחרת, כשלא מעט כאלה המתינו להחלטה של אלופת המדינה לגביו.

מרטין (29, 2.08) הצטרף למכבי תל אביב בקיץ שעבר מהליגה האוסטרלית, והיה לאחד השחקנים המובילים בסגל של עודד קטש. הוא רשם ביורוליג 7.2 נקודות ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בליגת העל קלע 8.3 נקודות והוסיף 4.1 ריבאונדים למשחק. עוד קודם לכן שיחק הפורוורד ארבע שנים ב-NBA, שלוש עונות במדי ממפיס גריזליס ועוד עונה אחת באורלנדו מג'יק.

ג'רל מרטין, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מסיים את חלקו אחרי עונה אחת. ג'רל מרטין/לירון מולדובן

במכבי תל אביב מחפשים שחקן פנים שישלים את הקו הקדמי, כאשר האפשרות להחתים את פרנק קמינסקי נראית כרגע לא ריאלית בשל הדרישות הכספיות של השחקן, ובשלב הזה גם אנתוני גיל עוד לא שוחרר מוושינגטון וויזארדס. נכון לעכשיו הצהובים מחזיקים בעמדות הפנים את רומן סורקין, ג'ייק כהן וג'וש ניבו, כשג'יימס ווב שהצטרף מוולנסיה יוכל לתת גיבוי בעמדה מספר 4.

מכבי תל אביב צפויה להודיע בימים הקרובים על החתמתם של וויל ריימן ותמיר בלאט שחתמו כבר בחודש שעבר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully