וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.7: ולאחוביץ' סיכם את תנאיו בפ.ס.ז', צ'לסי החתימה ברזילאי צעיר

חלוצה של יובנטוס מתקרב לעיר האורות כשרק סכום ההעברה הסופי צריך להיקבע, הבלוז הודיעו על רכישת אנג'לו גבריאל בן ה-18 מסנטוס. טארמי מתקרב למילאן, ווקר עשוי להישאר במנצ'סטר סיטי

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

העברות

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של אנג'לו גבריאל, שחקן הכנף של סנטוס. הברזילאי בן ה-18 חתם על חוזה ארוך טווח אצל הבלוז שישאילו אותו בעונה הקרובה, ככל הנראה לשטרסבורג, בהעברה שצפויה להגיע ל-15 מיליון יורו ללא בונוסים.

מהדי טארמי, שחקן פורטו. Marco BERTORELLO / AFP, GettyImages
בדרך למילאן? טארמי/GettyImages, Marco BERTORELLO / AFP

שמועות

* ב"פוט מרקטו" טוענים שדושאן ולאחוביץ' הגיע לסיכום על תנאיו מול פריז סן ז'רמן. הסרבי ירוויח 11 מיליון יורו לעונה בעיר האורות, כשכעת יובנטוס ופ.ס.ז' צריכות להגיע על סכום ההעברה.

* בתקשורת האנגלית מיישרים קו - אנדרה אונאנה ינחת היום במנצ'סטר לקראת בדיקות רפואיות וחתימה במנצ'סטר יונייטד. השוער הקמרוני יחתום ל-5 שנים באנגליה ואינטר תקבל עבורו 50 מיליון יורו.

* לפי "מונדו דפורטיבו", אלחנדרו באלדה סירב להצעת עתק ממנצ'סטר סיטי. המגן השמאלי מעוניין להישאר בברצלונה ואף קרוב להארכת החוזה.

* לפי דיווחים באיטליה, מילאן עשויה להגיש הצעה לפורטו על מהדי טארמי. החלוץ בן ה-30 צפוי לבקש מהמועדון הפורטוגלי לעזוב במחיר מופחת.

* למרות הדיווחים כי הגיע לסיכום על הצטרפות לבאיירן מינכן, ב"דיילי מייל" טוענים שקייל ווקר עשוי להישאר כשמנצ'סטר סיטי פתחה בשיחות על הארכת חוזהו של המגן הימני האנגלי.

* לפי ה"אתלטיק" הצעה ראשונה של פולהאם על קאלום הדסון-אודוי, שחקנה של צ'לסי, נדחתה על ידי הבלוז. הקוטג'רס עשויים להגיש הצעה שנייה עוד השבוע.

* ג'יאנלוקה די מרציו טוען: חואן קואדרדו בדרך לחתום באינטר. הקולומביאני ששיחק ביובנטוס יצטרף לנראזורי אחרי שהשיחות עם קבוצות מערב הסעודית נפלו על דרישות שכר.

* על פי התקשורת האיטלקית, לאציו דחתה כל הצעה לה היא זכתה על צ'ירו אימובילה, חלוץ הנשרים. האיטלקי קיבל הצעות רבות מהליגה הסעודית, אך בהחלטה משותפת יחד עם הקבוצה, החליט להישאר בבירת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully