וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מרוצה מהניצחון: "תוצאה טובה מאוד נגד קבוצה טובה מאוד"

מאמן מכבי תל אביב היה שבע רצון אחרי ה-0:1 על בורנמות' במשחק ההכנה האחרון בספרד: "השחקנים התחילו להבין מה אנחנו דורשים. מרוצים, אבל יש עוד מה לשפר. אבו פרחי? הייתה הסטה קטנה, אבל כחלוץ אני יודע שהעיקר שהכדור נכנס"

תקציר: בורנמות' - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב נעלה הערב (ראשון) את משחקי ההכנה שלה במחנה האימונים בספרד עם ניצחון 0:1 יוקרתי על בורנמות' המשחקת בפרמיירליג. הצהובים נהנו משער ניצחון יפה של סייד אבו פרחי, וכעת יחלו בהכנות לקראת משחק האירופאיות נגד הפועל באר שבע שייערך בחמישי.

מאמן הקבוצה, רובי קין, התראיין בסיום ושיתף על התחושות לאחר הניצחון המרשים: "זו תוצאה טובה מאוד, השגנו את מה שרצינו. השחקנים התחילו להבין מה אנחנו רוצים, לשחק, לשחק איך שאנחנו רוצים יקח עוד קצת זמן. ראינו הרבה דברים שאנחנו שמחים עליהם, ראינו פחות דברים שלא הייתי מרוצה מהם ונצטרך לוודא שהם לא יקרו. אנחנו מרוצים אבל לא יכולים להיות יותר מדי שמחים כי יש הרבה דברים שאפשר לעבוד עליהם וישפרו אותנו. זה לוקח זמן אבל זו תוצאה טובה מאוד נגד קבוצה טובה מאוד. הם שיחקו כדורגל טוב, אבל לפרקים היינו מצויינים ונהנתי מהמשחק".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מרוצה מהתוצאה וממחנה האימונים בספרד. קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

המאמן האירי פרגן לאבו פרחי על השער: "זה המשחק השני שלו אני חושב, הוא לא שיחק בעונה שעברה, הוא מוכן לעבוד קשה ואם הוא יעבוד קשה עבורי הוא יקבל הזדמנות. הוא עשה עבודה טובה, הייתה הסטה קטנה בגול, אבל אני כחלוץ יודע שזה לא משנה איך הכדור נכנס. הרבה אנשים שיחקו טוב, יש לנו עדיין הרבה עבודה אבל בסך הכל זה היה משחק טוב".

קין סיכם את מחנה האימונים בספרד, כשבשלישי הוא יינעל רשמית לקראת המשחק מול באר שבע: "זה היה טוב, היה נהדר להיות פה. מזג האוויר דומה לישראל, ראיתי הרבה דברים וזה מה שחשוב במחנה. אתה רואה הרבה אנשים, לומד להכיר את הדמויות, רואה את הקבוצה נגד יריבות כמו בורנמות' למשל, קבוצה טובה מאוד מהפרמיירליג. השחקנים היו טובים, עשו מה שביקשנו מהם לעשות, אבל נמשיך לבקש עוד. אנחנו נדרוש מהם והם צריכים לדרוש מעצמם גם. בסך הכל אלה היו ימים מהנים מאוד. כל הצוות פה, כולנו פה ביחד וכל עוד נישאר ביחד, וזה יהיה המסר כל העונה, כולם, הצוות, גם האוהדים. נקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully