וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה הודיעה על החתמת איתן בורג, בראשל"צ מתעקשים לא לשחררו

16.7.2023 / 16:07

בורג בן ה-21 שנבחר לשחקן העונה בליגה הלאומית הוצג בקבוצתו החדשה, זאת למרות שלא הושג סיכום עם הכתומים שדורשים פיצוי

מחוץ לקווים, 16.7: לקראת הגמר של נבחרת העתודה/מערכת וואלה!

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של איתן בורג בן ה-21 (1.91 מ') על חוזה לשנתיים אם אופציה נוספת. בורג נבחר בעונה החולפת לשחקן המצטיין של הליגה הלאומית במדי אליצור נתניה, וכעת לראשונה בקריירה ישחק בליגה הבכירה.

עם זאת, על אף שבני הרצליה הודיעה על החתמתו של בורג, השחקן לא משוחרר ממכבי ראשון לציון, הקבוצה בה גדל. בהרצליה ניסו להגיע להבנות עם ראשון לציון בתקופה האחרונה על דמי ההשאלה של בורג, ללא הצלחה, אך בכל זאת הודיעו על החתמתו. בעיר היין מתעקשים שלא לשחרר את השחקן אם הרצליה לא תשלם את הסכום אותו דרשו.

בורג אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף לבני הרצליה ולהתחיל את הדרך בליגת העל. אני אעבוד קשה כדי להוביל את המועדון להצלחות בשנים הקרובות ומצפה כבר לתחילת הדרך ולעבודה עם דן שמיר והצוות". בורג העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 18.2 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-1.4 חטיפות, כאשר קבוצתו הגיעה עד חצי גמר הפלייאוף.

המנהל המקצועי זופי אבדיה בירך: "איתן היה שחקן ששמנו לנו למטרה מתחילת הקיץ להחתים ואנחנו מאד שמחים שבסופו של דבר הוא בחר לשחק אצלנו. אנחנו מאמינים ביכולת של איתן להיות שחקן מוביל בליגת העל כבר מהיום הראשון וניתן לו את הכלים, הביטחון והסבלנות להצליח ולשחק בסגנון שמתאים לו ויביא לידי ביטוי את הדברים החזקים שלו".

מאמן הקבוצה דן שמיר הוסיף: "אנחנו שמחים לצרף לבני הרצליה את איתן, מדובר בכישרון גדול ועם סט יכולות שלא תמיד שחקנים מקומיים מחזיקים אני בטוח שהוא יתאים מאוד לקבוצה ולסגנון שאנחנו רוצים לראות השנה. נעשה הכל כדי לעזור לו להשתלב בצורה הכי קלה בליגת העל ולהתפתח לשחקן שהוא יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully