וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים "מקבלת בצער את החלטת בית הדין ומביעה תרעומת"

16.7.2023 / 13:46

במועדון לא אהבו את הפחתת הנקודות בעקבות אירועי גמר הגביע, אך לא יערערו בערכאות אזרחיות: "תם ונשלם. קוראים לאוהדים לעסוק בעידוד בלבד"

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

בית"ר ירושלים פרסמה את תגובתה הרשמית להחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שביטל היום (ראשון) את הרחקת הקבוצה מגביע המדינה והמיר את עונשה בהפחתת ארבע נקודות בפועל, לצד קנס כספי של 70,000 שקל ועונשים נוספים על תנאי: "בית"ר ירושלים מקבלת בצער רב את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ומביעה תרעומת על ההחלטה הסופית. יחד עם זאת, מבחינת המועדון, תם ונשלם אירוע גמר גביע המדינה, ופנינו מעתה קדימה לאלוף האלופים".

במועדון התריעו בעבר כי במידת הצורך הם יפנו לערכאות אזרחיות, כך שהקביעה כי "תם נשלם האירוע" משמעותה שבבית"ר מקבלים באופן סופי את העונש שנגזר עליהם יום, ואינם מתכוונים לערער גם עליו.

פריצת אוהדי בית"ר ירושלים בסיום גמר גביע המדינה. מאור אלקסלסי
שמו את הסאגה מאחור. אוהדי בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

"הנהלת המועדון, בראשותו של ברק אברמוב, עסוקה במרץ רב בהכנות הסגל לעונה הקרובה, למשחק אלוף האלופים בשבת הקרובה ולצמד המשחקים מול פאוק סלוניקי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג", הוסיפו הירושלמים בהודעה. "אוהדים יקרים, אנו קוראים לכם להמשיך ולתת את האמון כפי שנתתם עד עתה במועדון עם המשך לקצב המנויים הנפלא, ולעסוק בעידוד הקבוצה בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully