וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע נקודות הופחתו ממאזנה של בית"ר ירושלים, שתוכל לשחק בגביע

16.7.2023 / 11:42

בית הדין העליון פרסם את פסק הדין וקבע את עונשה של מחזיקת הגביע. הירושלמים נענשו בהפחתת שלוש נקודות נוספות על תנאי, ההרחקה מהגביע הומרה להשעייה על תנאי לשנה

אוהדי בית"ר פורצים גמר הגביע/מיה בנאי

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קבע היום (ראשון) את העונש שיושת על בית"ר ירושלים, בעקבות הפריצה ההמונית של אוהדיה לכר הדשא בסיום גמר גביע המדינה לפני כחודשיים.

לפי ההחלטה שהתקבלה, ארבע נקודות יופחתו בפועל ממאזנה של בית"ר ירושלים בעונת המשחקים הקרובה, לצד הפחתה של שלוש נקודות נוספות על תנאי במקרה של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות או התפרצות אוהדים למגרש, בין אם זה במשחק ליגה ובין אם במסגרת הגביע.

עם זאת, מחזיקת הגביע תוכל להשתתף במפעל בעונה הקרובה ולנסות להגן על תוארה, שכן עונש ההרחקה מהגביע הומר לעונש הרחקה על תנאי לשנה אחת. כמו כן, הירושלמים נקנסו ב-70 אלף שקל בפועל, ולא יתווסף עונש של משחקי רדיוס כפי שביקש התובע בערעורו.

החלטה התקבלה ברוב של 3 מול 2. כולם הסכימו שהסדר הטיעון בין תובע ההתאחדות לבית"ר היה מקל. אב בית הדין אמנון סטרשנוב התעקש על השארת העונש כפי שהוא והיה בדעת מיעוט (יחד עם דוד יהב). מיגל דויטש, יניב ואקי ואסף הדסי הכריעו.

פריצת אוהדי בית"ר ירושלים בסיום גמר גביע המדינה. מאור אלקסלסי
המחיר נותר כבד. אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לגמר הגביע/מאור אלקסלסי

כזכור, בסיום ה-0:3 על מכבי נתניה בגמר באצטדיון סמי עופר פרצו אוהדים רבים של מחזיקת הגביע הטרייה לכר הדשא. הפריצה לא אפשרה את קיום טקס הענקת הגביע על כר הדשא, ומאבטחיו של נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג נאלצו לפנות אותו מכר הדשא והטקס התקיים יממה לאחר מכן בבית הנשיא.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כבר החליט בעבר להרחיק את בית"ר ירושלים מאירופה ולאחר מכן להשעותה ממשחקי גביע המדינה בעונה הבאה, אך כאמור שני העונשים הללו ירדו מהפרק והעונש היחידי שנותר בפועל פרט לקנס הוא הפחתת הנקודות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully