וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דארן היליארד עוזב את מכבי תל אביב אחרי עונה אחת

16.7.2023 / 10:13

אחרי עונה הפכפכה, הצהובים החליטו שלא לממש את האופציה בחוזהו של הסווינגמן בן ה-30, שיחפש תחנה חדשה ביורוליג

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

אחרי שנה מלאה בעליית ומורדות, מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) רשמית על פרידה מדארן היליארד. לקבוצה הייתה אופציה להמשיך את ההתקשרות עם הסווינגמן לעונה נוספת, אך היא החליטה שלא לממש אותה והיא תפנה לאפשרויות אחרות בקו האחורי. תחילה ניסתה האלופה להחתים את בראיין אנגולה מקרשיאקה, אך העסקה נפלה מכיוון שהשחקן נכשל פעמיים בבדיקות רפואיות.

היליארד נפצע בתחילת העונה הנוכחית והתקשה להשתלב כשחזר, כאשר הוא גם הושעה לתקופה קצרה עקב משבר עם המאמן עודד קטש. לקראת השלבים המאוחרים של העונה חל שיפור והוא השתלב ברוטציה, אך כאמור בכל זאת החליטו בהיכל להיפרד. בעונה החולפת הוא העמיד ביורוליג ממוצעים של 5.6 נקודות בו-13 דקות לערב, ובליגה עמד על 9.9 נקודות למשחק.

דארן היליארד מכבי תל אביב. דני מרון
ממשיך הלאה. היליארד/דני מרון

מכבי תל אביב הייתה התחנה הרביעית של היליארד ביורוליג, ולא מן הנמנע שהוא ימצא לעצמו בית חדש במפעל הבכיר גם לקראת העונה הקרובה. לפני מכבי תל אביב שיחק היליארד בן ה-30 בבאסקוניה, צסק"א מוסקבה ובאיירן מינכן.

עד כה הצהובים החתימו שחקן אחד בלבד ג'יימס ווב, כאשר גם תמיר בלאט אמור להצטרף בקרוב. הקבוצה מחפשת גם חיזוק לקו הקדמי, וכפי שפורסם כאן בוחנת אפשרות לצרף את אחד מבין אנתוני גיל או פרנק קמינסקי. כמו כן, אלכס פויתרס וג'רל מרטין עדיין ממתינים לתשובה מהמועדון באשר למימוש האופציה. עד כה הצהובים נפרדו מיפתח זיו, ג'יילן אדאמס, אוסטין הולינס וסולימאן בריימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully