וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז למה שהפעם הוא לא יקרוס מהלחץ? אלקראס "מכין תרגיל" לדג'וקוביץ'

בפעם הקודמת שהם נפגשו ברולאן גארוס הספרדי סבל מהתכווצויות של "לחץ" והפסיד. הפעם בגמר ווימבלדון, אלקראס מאמין שזה ייראה אחרת

קרלוס אלקראס זכה בטורניר מדריד/ספורט1

בקריירה המקצוענית הקצרה אך הפורה שלו, קרלוס אלקראס הפגין יכולת יוצאת דופן ללמוד, להתפתח, להסתגל ולהתאושש. בשבועות האחרונים, זה מורגש אפילו יותר, עם ההצלחה שלו על הדשא.

בחודש שעבר הוא ספג הפסד כואב לנובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר הרולאן גארוס, מה שעל הנייר היה אחד המשחקים הכי מסקרנים בעולם טניס, אבל הסתיים בצורה מאכזבת. אלקראס סבל מהתכווצויות בתחילת המערכה השלישית, בקושי הצליח לזוז, ואומנם נלחם על המגרש והתעקש להישאר, אבל נולה גבר עליו בקלות 6:3, 5:7, 1:6, 1:6. דג'וקוביץ' המשיך לזכייה בתואר גראנד סלאם 23 בקריירה, ושלישי בפריז.

אלקארס הודה שההתכווצויות נגרמו בגלל המתח והעצבים שסחב לאורך כל המשחק. ביום שישי, אחרי שגבר על מדבדב והעפיל לגמר ווימבלדון, הוא הודה: "בחצי הגמר באליפות צרפת הפתוחה לא נהניתי בכלל". אז למה שהפעם זה ייראה אחרת?

קרלוס אלקראס. GettyImages
המאבק הוא גם בראש. אלקראס/GettyImages
נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
מייצר פחד. נולה/GettyImages

המציאות היא שאלקראס לא הפסיד מאז אותו משחק. הוא הגיע לקווינס אחרי שבוע חופש וזכה בתואר, בטורניר הדשא השלישי שלו בלבד בקריירה. הוא סיפר שלמד כיצד לנוע על הדשא כשחיקה שניים מהמיומנים על המשטח, רוג'ר פדרר ואנדי מארי, וניסה להתאים את עבודת הרגליים שלו. הוא צבר ביטחון, ובשילוב עם הנשקים הקיימים שלו, הפך לכוח על הדשא.

"יש לי הרבה ביטחון עכשיו כשאני נכנס לווימבלדון. סיימתי את השבוע כששיחקתי ברמה גבוהה", אמר אחרי הזכייה בקווינס, "ברמה ששיחקתי, אני מחשיב את עצמי כאחד הפייבוריטים או אחד השחקנים שיוכלו לזכות בווימבלדון".

אלקארס רחוק כעת משחק אחד מזכייה, לאחר שעלה לגמר ווימבלדון הראשון שלו. הוא הפסיד רק שתיים מתוך 20 המערכות ששיחק בשבועיים האלה באול אינגלנד קלאב. "דשא יכול להפוך למשטח הטוב ביותר שלי", חייך אלוף ארצות הברית הפתוחה המכהן, שהותיר מאחור את האכזבה מפריז.

אז איך הוא שוב לא יקרוס מול דג'וקוביץ'? "אני אנסה להיכנס למגרש בלי כל כך הרבה עצבים ולחץ כמו שכנראה היו לי בצרפת בחצי הגמר. אני מנסה לבטל את כל המתח, מנסה ליהנות מהרגע הזה", אמר אלקראס, שניצח את המפגש השני היחיד ביניהם במאסטרס מדריד ב-2022.

"פיזית אני אעשה את זה אותו דבר, מה שעשיתי לפני המשחקים. בטח בחלק הנפשי אעשה משהו אחר, כדי להישאר רגוע, להראות שאני לא עצבני. אני לא יודע מה אני הולך לעשות, אבל אני אעשה איזה תרגיל מנטלי כדי להישאר רגוע וכדי לשכוח, או שאנסה לשכוח שאני הולך לשחק גמר נגד נובאק. אני מקווה לא לקבל התכווצות במהלך הגמר. אני חושב שאהיה טוב יותר ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully