וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג היסטורי למתן רודיטי: מקום שמיני באליפות העולם

דירוג שיא לישראלי שקבע 1:51:43.80 שעות במשחה האולימפי ל-10 ק"מ. יונתן אחדות סיים במקום ה-35. המאמן אמיר עופר: "מתן הוכיח שוב שהוא שייך לצמרת העולמית"

הישג היסטורי למתן רודיטי באליפות עולם במים פתוחים בפוקואוקה שביפן: השחיין הישראלי סיים במקום השמיני במשחה ל-10 ק"מ, דירוג שיא לישראלי בכל הזמנים באליפויות עולם במים פתוחים. רודיטי קבע זמן של 1:51:43.80 שעות, שחה מצוין והיה בקדמת הדבוקה המובילה בכל חמשת הסיבובים הראשונים (מתוך ששה). בסיבוב האחרון הגבירו תשעה שחיינים, כולל הישראלי, משמעותית את הקצב עד הסיום.

יונתן אחדות בן ה-19 סיים במקום ה-35 (מתוך 69 שחיינים) עם זמן של 1:57:05.20 שעות. הישג השיא עד כה במשחה האולימפי ל-10 ק"מ במים פתוחים היה שייך לשחר רסמן, מקום 16, שנקבע באליפות העולם ב-2017.

במדליית הזהב זכה פלוריאן וולברוק הגרמני שחצה את קו הסיום לאחר 1:50:40.30 שעות, בכסף זכה כריסטוף רזובסקי ההונגרי ובארד אוליבר קלמט הגרמני.

מתן רודיטי באליפות העולם בשחייה במים פתוחים. סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה, אתר רשמי
הישג נהדר. מתן רודיטי על קו הזינוק/אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה
יונתן אחדות באליפות העולם בשחייה במים פתוחים. סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה, אתר רשמי
יונתן אחדות/אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

המאמן אמיר עופר: "מתן שחה מצוין, הפגין כושר מעולה, הוכיח שוב שהוא שייך לצמרת העולמית ואנחנו מאושרים מההישג הנהדר הזה. המטרה של מתן היא להיכנס למשחקים האולימפיים דרך אליפות העולם הבאה בפברואר בדוחא, הוא ישאף גם לשפר את ההישג הזה שם ואנחנו מאמינים שהוא מסוגל ליותר. אני גאה ביונתן על הופעת הבכורה שלו, הוא נתן את כל כולו ורכש ניסיון חשוב להמשך".

רודיטי: "הפגנתי יכולת טובה. אני מרוצה מרוב המשחה ואשאף לשפר את ההישג הזה בהמשך". רודיטי אמור ליטול חלק השבוע גם במשחה השליחים 4 כפול 1,500 מטר ובתחילת אוגוסט הוא ישתתף, יחד עם אווה פביאן, בסבב העולמי בפריז שיתקיים באתר האולימפי שבו ישחו בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully