וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוך כבוד לביל ראסל: לברון ג'יימס יחזור לחולצה מספר 23

סוכנו של לברון הודיע שהוא יפסיק ללבוש את החולצה 6, אחרי שהליגה הפרישה את המספר. זו תהיה העונה ה-15 מתוך 21 שלו עם המספר 23

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

מתוך רצון להביע כבוד לאגדת בוסטון סלטיקס ביל ראסל, לברון ג'יימס ישנה את מספר החולצה שלו מ-6 בחזרה ל-23 במדי לוס אנג'לס לייקרס בעונה הקרובה. "זו החלטה של לברון", הודיע ריץ' פול, חברו וסוכנו הוותיק של ג'יימס. "הוא בחר זאת מתוך כבוד לביל ראסל".

בקיץ שעבר, לאחר מותו של ראסל בגיל 88, ה-NBA הפרישה את המספר 6 ברחבי הליגה. זו הייתה הפעם הראשונה ששחקן זכה לכבוד בצורה כזו. עם זאת, לשחקנים שכבר לבשו את החולצה עם המספר 6 באותה תקופה - הייתה את הזכות לשמור על המספר אם יבחרו בכך.

לברון לא שינה את המספר 6 שלו, כשהעיתוי של הכרזת הליגה הפך את זה לבלתי אפשרי מבחינה לוגיסטית, לייצר כל כך הרבה חולצות חדשות ולעמוד ברישת הקהל לפני תחילת עונת 2022-23. כידוע, החולצה של הלייקרס עם מספר 6 של ג'יימס הובילה את מכירת החולצות של השחקנים בליגה במחצית השנייה של 2022/23. כעת הוא יישר קו עם הליגה.

"כולנו יודעים מה הייתה המשמעות של ביל ראסל ל-NBA", אמר לברון על ראסל אחרי מותו, "מה הוא הייתה המשמעות שלו לאנשים שחורים, על זה שדיבר על נושאים שאינם נוחים. כרגע אני הולך ללבוש את המספר 6 לכבודו".

ראסל היה אלוף 11 פעמים עם הסלטיקס, חמש פעמים MVP ו-12 פעמים אולסטאר, והוא הפך למאמן השחור הראשון בתולדות הליגה, וזכה בשתי האליפויות האחרונות שלו כמאמן-שחקן בבוסטון. גביע ה-MVP של גמר ה-NBA נקרא על שמו. ג'יימס קיבל ארבע פעמים את הפרס, כשראסל העניק לו באופן אישי את הגביע לאחר הניצחון הבלתי נשכח של קליבלנד במשחק 7 על גולדן סטייט ב-2016.

ג'יימס לבש לראשונה את מספר 6 במדי נבחרת ארה"ב ולאחר מכן במשך ארבע העונות שבהן שיחק במיאמי, שכן המועדון כבר הפריש את המספר 23 לכבוד מייקל ג'ורדן. הוא חזר ל-23 מ-2014 עד 2021 - כל הקדנציה השנייה שלו בקליבלנד, בתוספת שלוש העונות הראשונות שלו בלוס אנג'לס - ולאחר מכן לבש שוב את המספר 6 בשתי העונות האחרונות בלייקרס. בסך הכל, ג'יימס לבש את מספר 23 ב-14 מתוך 20 עונות ה-NBA שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully