וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונדואן: "הגשמת חלום, אני דומה לצ'אבי בצורת המשחק והחשיבה"

הקשר החדש הגיע לברצלונה: "האיכויות שלי בקישור חשובות כשאתה משחק כאן, זוכר את עצמי צופה בקבוצות של גווארדיולה ורייקארד"

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

ברצלונה צירפה לאחרונה את בלם אתלטיק בילבאו איניגו מרטינס ואת היהלום הברזילאי ויטור רוקה, אך אין ספק כי הרכש הנוצץ ביותר שלה עד כה הוא אילקאי גונדואן - קפטן מנצ'סטר סיטי שהגיע בהעברה חופשית אחרי שבחר לעזוב את הטרבליסטית הטרייה.

אחרי שנהנה מחופשה ארוכה יותר בעקבות השתתפותו במשחקי הידידות של נבחרת גרמניה, גונדואן הגיע אמש (שבת) לברצלונה וסיפר לאתר הרשמי על התחושות: "זה חלום שמתגשם. אני זוכר את עצמי כילד צופה בברצלונה של פפ גווארדיולה ופרנק רייקארד, מאז אני עוקב אחרי הקבוצה בכל העונות. הייתי כאן כמה פעמים, כשחקן יריב או כצופה, עכשיו אני מרגיש גאה ושמח להיות חלק מהמועדון".

"אני מצפה לכדורגל טוב", הוסיף הקשר בן ה-32, "יש המון פוטנציאל בקבוצה, סגל מאוד צעיר ואני מקווה עם הניסיון שלי לעזור לצעירים ולהעלות אותם לרמה. הבסיס שם, אנחנו צריכים להראות את הפוטנציאל".

אילקאי גונדואן, שחקן ברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
עזב את הטרבליסטית לטובת הגשמת החלום. גונדואן/אתר רשמי, ברצלונה

על האיכויות שיביא עימו גונדואן לקבוצה סיפר: "אני מביא הרבה ניסיון אבל גם איכות במרכז המגרש. זה תלוי באיזה תפקיד אשחק, יותר התקפי או הגנתי. אני שחקן שיכול לשמור על הכדור ולמסור אותו, שזה משהו חשוב כשאתה משחק בברצלונה. בסופו של יום כולנו אינדיבידואלים אבל הכי חשוב זה הצלחת הקבוצה".

על החיבור עם מאמנו החדש צ'אבי שיתף: "זה אומר המון, הזדמנות גדולה להכיר אותו טוב יותר. היו לנו כמה שיחות לפני שחתמתי, צורת החשיבה והמשחק שלנו היא די דומה, גם באופי אנחנו לא מאוד שונים אז אני מאמין שיהיה חיבור טוב".

ברצלונה תצא השבוע לסדרת משחקי הכנה בארצות הברית, ושם היא תפגוש את יובנטוס, ארסנל, ריאל מדריד ומילאן. במשחק ההכנה האחרון שלה, גביע גאמפר המסורתי שייערך השנה ב-8 אוגוסט, היא תפגוש את טוטנהאם ומנור סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully