וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ישחק בגביע ליברטדורס? הרמז של נשיא ההתאחדות הדרום אמריקאית

על רקע חתימת הכוכב באינטר מיאמי, אלחנדרו דומינגס חיזק את הדיווחים על שיחות לגבי שילוב קבוצות מארה"ב וממקסיקו במפעל

נעלי אדידס החדשות של לאונל מסי/יחצ

"חסר לך גביע אחד - הליברטדורס", אמר נשיא CONMEBOL אלחנדרו דומינגס לליאונל מסי בחודש מרץ האחרון, באירוע שערכה פדרציית הכדורגל הדרום-אמריקאי לכבוד נבחרת ארגנטינה לרגל זכייתה במונדיאל. האם מה שהחל כסוג של בדיחה יהפוך למציאות בקרוב? לפי סרטון שפרסם אותו דומינגס ודיווח שונים בדרום אמריקה, יש מקום לפנטז.

הספקולציות התחילו כבר בחודש שעבר, כשמסי הודיע שבחר לחתום באינטר מיאמי. לפנות בוקר (שבת), עיתונאי ארגנטינאי בשם הרנן קאסטיז'ו צייץ כי הושג סיכום בין CONMEBOL ל-CONCACAF (הפדרציה הצפון-אמריקאית) על שילוב קבוצות מארצות הברית וממקסיקו בגביע ליברטדורס, המפעל המקביל לליגת האלופות בדרום אמריקה.

כתב "פוקס ספורטס", המקסיקני רובן רודריגס, הפריך את הטענות של קאסטיז'ו ואף ציטט את דובר CONCACAF שאמר: "אין שום הסכם כזה. לנו יש פורמט חדש של גביע לאלופות שייכנס לפעילות ב-2023/24 ויעניק לקבוצות כרטיס לגביע העולם למועדונים של פיפא".

עם זאת, גסטון אדול מ-"TyC" בארגנטינה טען שכן מתנהלים מגעים במטרה לשלב קבוצות מ-CONCACAF בליברטדורס. וזה הזמן לחזור לסרטון המדובר של דומינגס - אתמול נשיא CONMEBOL העלה לטוויטר וידאו שלו רוקד, וכתב: "ביום שני הקרוב נחשוף משהו בפני כל אוהבי הכדורגל, וככה אנחנו נראים מרוב אושר". נותר רק להמתין ולגלות למה התכוון המשורר.

גביע ליברטדורס. רויטרס
מסי יקבל הזדמנות להוסיף את גביע ליברטדורס לארון התארים?/רויטרס

כמובן שקבוצתו החדשה של מסי רחוקה מאוד מסיטואציה שתאפשר לה להעפיל לאיזשהו טורניר בינלאומי, גם אם אכן יהיה סיכום שיאפשר לאמריקאיות כניסה לליברטדורס. אינטר מיאמי מדורגת אחרונה בבית המזרחי ב-MLS, אם כי לכוכב הארגנטינאי יהיו כ-12 משחקים כדי לנסות להכניס אותה לפלייאוף.

בכל אופן, אין ספק שעבור האיש שזכה בכל תואר קבוצתי ואישי אפשריים בכדורגל, לפחות במפעלים שבהם שיחק, הזדמנות להוסיף לארון האישי שלו גם את הגביע הכי חשוב בכדורגל המועדונים מחוץ לאירופה - עשויה להוסיף כמות גדולה של עניין וריגוש לקדנציה שלו בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully