וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיין הבהיר שהוא רוצה לבוא לבאיירן, טוטנהאם תצטרך להיכנע"

אולי הנס שפך אור על המגעים עם החלוץ: "מדברים איתו באופן קבוע, הספרס משחקים על זמן". נוייר צפוי להחמיץ את פתיחת העונה, מכירת זומר תידחה?

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

באיירן מינכן אמנם סיימה את העונה החולפת עם עוד אליפות בונדסליגה, אך השנה האחרונה הייתה רחוקה ממשביעת רצון עבור הבווארים. בעלי תפקידים בכירים במועדון פוטרו דקות בודדות אחרי תום העונה וכעת גם הסגל עשוי לעבור מתיחת פנים.

השם הבכיר שנמצא על הכוונת הוא כמובן הארי קיין, שמסיים את חוזהו בטוטנהאם בקיץ הבא ומבוקש בכל רחבי היבשת. אם קיין לא יאריך חוזה הקיץ הנוכחי הוא ההזדמנות האחרונה של הספרס להרוויח עבורו משהו, אך הבעלים דניאל לוי ממשיך להקשות במשא ומתן.

למרות זאת, בבאיירן אופטימיים כי יצליחו להנחית בבוואריה את חלוץ נבחרת אנגליה, כאשר חבר ההנהלה אולי הנס הצהיר: "קיין הבהיר בכל השיחות שהוא קיבל החלטה, ואם הוא לא יחזור בו, נחתים אותו. קרל היינץ רומניגה מדבר איתו באופן קבוע, טוטנהאם תצטרך להיכנע". על המשא ומתן עם לוי אמר הנס: "הוא מקצוען ואני מעריך אותו מאוד, אבל גם בבאיירן אין אנשים שנמצאים בעסק רק מאתמול. הוא משחק על זמן ועושה זאת בחוכמה".

מנואל נוייר, שוער באיירן מינכן. Lukas Schulze, GettyImages
החזרה מתעכבת. נוייר/GettyImages, Lukas Schulze

בעניין אחר, באיירן ככל הנראה תצטרך להסתדר בפתיחת העונה ללא השוער הבכיר שלה מנואל נוייר. במחצית השנייה של העונה שעברה נאלצה באיירן להסתדר ללא נוייר, שנפצע בחופשת סקי אחרי המונדיאל וגמר את העונה. היום (שבת) אישר המאמן תומאס טוכל כי השעור הוותיק טרם החלים ולא ייצא עם הקבוצה למסע המשחקים באסיה, והוא כאמור צפוי להחמיץ את פתיחת הענוה בעוד כחודש. "צריכים עוד זמן וסבלנות", אמר המאמן, "קאמבק במחזור הפתיחה או בסופרקאפ שבוע קודם לכן נשמע שאפתני מדי. מקווים שהוא ישתלב במהלך חודש אוגוסט".

ההיעדרות המתמשכת של נוייר מציבה את אלופת גרמניה בפני פלונטר לא פשוט בנוגע למצבת השוערים שלה עד לסיום חלון ההעברות. בעסקת חירום הביאו בעונה שעברה את יאן זומר, אך לאור העובדה שנוייר עדיין שייך במועדון, אין כוונה להשאיר את השוויצרי כשוער שני והוא כבר מחפש לעצמו קבוצה חדשה.

בחוזהו של זומר סעיף שחרור בסך 9 מיליון יורו, הסכום שבאיירן שילמה עליו בחורף האחרון. לפי דיווח של פבריציו רומאנו הסכים זומר לעבור לאינטר, אך בינו לבין באיירן ישנה הבנה כי את סעיף השחרור יהיה ניתן להפעיל רק בהסכמת כל הצדדים וכל עוד נוייר לא משחק, כל עסקה אפשרית על זומר עלולה להידחות.

בבאיירן חתום גם השוער אלכסנדר נובל שחזר מהשאלה במונאקו, אך הבווארים מנסים למכור אותו והם כבר סירבו להצעה משטוטגארט לצרפו בהשאלה. מי שהוזכר כמועמד להגיע לבאיירן אם וכאשר זומר יעזוב הוא גיורגי ממרדשווילי. עם זאת, קבוצתו הנוכחית ולנסיה דורשת 30 מיליון יורו עבור שוער נבחרת גאורגיה הבוגרת והצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully