וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר ממתין: מכבי תל אביב תשחק בטורניר עם פנר, פאו ופרטיזן

הצהובים ישתתפו בטורניר ניקוס גאליס ברודוס ב-16 וב-17 בספטמבר, כשהרכז הישראלי עשוי לפגוש אותם ואת האקסית הטרייה. המהלכים שביצעו שלוש הקבוצות הקיץ - בפנים

ים מדר מסייר במתקן האימונים של פנרבחצ'ה/צילום: מתוך האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

עונת היורוליג האחרונה הייתה ככל הנראה הצמודה ביותר מאז שהמפעל עבר לפורמט של ליגה, ומסתמן שעונת 2023/24 תהיה אפילו מאתגרת יותר לאור המהלכים שנעשו עד כה בשוק ההעברות. כחלק מתקופת ההכנה, מכבי תל אביב תוכל לבחון את עצמה נגד שתי קבוצות איכותיות במסגרת טורניר ניקוס גאליס, בו ישתתפו הצהובים ברודוס ב-16 וב-17 בספטמבר יחד עם פנאתינייקוס, פרטיזן בלגרד ופנרבחצ'ה.

עדיין לא נקבע מי היריבה הראשונה שיפגשו עודד קטש ושחקניו, כאשר ביום השני של הטורניר יתקיימו משחקים בין המנצחות ובין המפסידות במשחקי היום הראשון, אבל מפגש מסקרן מאוד עלול להתרחש בין מכבי תל אביב לים מדר, שכידוע חתם בשבוע האחרון בפנרבחצ'ה במהלך מתוקשר שעורר סערה בסרביה. הרכז הישראלי גם עשוי לפגוש את הקבוצה שזה עתה נטש, אך למזלו זה לא יהיה לעיני קהל האוהדים שברובו רתח על ההחלטה ותקף את השחקן ברשתות החברתיות.

בשבוע שלאחר מכן, אגב, מכבי תל אביב תשחק בטורניר על שם נאופיטוס כנדריוטיס שייערך בקפריסין, שם ישחקו גם אולימפיאקוס, הכוכב האדום בלגרד וז'לגיריס קובנה.

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
מחכה למכבי תל אביב. ים מדר מוצג כשחקן פנרבחצ'ה/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

פנרבחצ'ה הייתה פעילה מאוד בשוק בימים האחרונים, הרבה מעבר לצירופו של מדר. סגנית אלופת טורקיה צירפה את הסנטר הטורקי סרטאק שאנלי, שהגיע אחרי שנתיים בברצלונה ולפניהן זכה ביורוליג עם אנאדולו אפס. היום הציגה פנר את יורגוס פפאיאניס היווני כחיזוק נוסף לקו הקדמי, לאחר שהאחרון עזב את פנאתינייקוס, וגם אקס הפועל חולון נייט ססטינה הצטרף השבוע אחרי עונה בטורק טלקום.

פאו בונה בעצמה סגל מאיים במיוחד, במטרה ברורה לחזור לצמרת אחרי מספר עונות נפל. ההחתמה המרעישה ביותר הייתה כמובן זו של קוסטאס סלוקאס שחצה את הכביש מאולימפיאקוס, אבל גם לוקה וילדוסה, ג'ריאן גרנט, מתיאס לסור וקייל גאי הצטרפו לקבוצה הקיץ, בנוסף לדינוס מיטוגלו ויאניס פפאפטרו ששבו למדים הירוקים. היום נכתב בדיווח של אתר "Sportal" כי הסנטר הטורקי עומר יורטסבן מועמד גם הוא להצטרף, לצד טונייה ג'קירי, איסמעיל באקו וג'וש ניבו.

בפרטיזן המהלכים המשמעותיים ביותר היו הארכות החוזים של קווין פאנטר וזאק לידיי. גם מתאוש פוניטקה ואוגניין ירמאז הצטרפו, אך מנגד נטשו דאנטה אקסום, לסור, פפאפטרו ומדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully