וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל 75 אלף יורו: סוכנו של מדר חושף את השיחות עם פרטיזן - ומאשים

מישקו רזנטוביץ' שהותקף בעקבות המעבר המפתיע של הרכז לפנרבחצ'ה, חשף פרטים מהמו"מ שפוצץ: "ההתנהלות של פרטיזן הייתה לא תקינה"

ים מדר מסייר במתקן האימונים של פנרבחצ'ה/צילום: מתוך האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

מישקו רזנטוביץ', סוכן העל של הכדורסל האירופי ומי שעמד במוקד בסערה בעקבות המעבר המפתיע של ים מדר מפרטיזן בלגרד לפנרבחצ'ה, סוף סוף מספק את הגרסה שלו להשתלשלות האירועים. כזכור, פרטיזן ואוהדיה הגיבו בזעם להחלטה של מדר לחתום במועדון הפאר הטורקי ולוותר על העונה האחרונה בחוזהו, למרות שלטענתם סעיף היציאה שלו היה בתוקף אך ורק למעבר ל-NBA.

פרטיזן אף מאיימת לגרור את מדר לבית משפט ולתבוע את פנרבחצ'ה ומדר במוסדות הבוררות של פיב"א. אבל לטענתו של רזנטוביץ', האיש שהניע את המהלך של מדר, לפרטיזן אין שום קייס.

"הצענו לפרטיזן שתי אופציות בתחילת הקיץ - האחת היא שמדר יישאר לעונה נוספת בהתאם לחוזהו הנוכחי, והשנייה היא שהוא יחתום על הארכת חוזה ובתמורה ירוויח בעונה הקרובה 75 אלף יורו יותר ממה שהוא היה אמור להרוויח. בזה הסתכמו הדרישות שלנו, ואם אחת מהן הייתה מתקבלת, לא היינו מגיעים למצב הזה", אמר רזנטוביץ' לתקשורת הסרבית.

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
מי כאן אשם? מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

רזנטוביץ' הוסיף: "התגובה החריפה של פרטיזן לסיום ההתקשרות עם מדר רק מוכיחה שהמועדון מודע להתנהלות הלא תקינה שלו במהלך השיחות, ולטעויות הרבות שנעשו עם ים לאורך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully