וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב אחת הפייבוריטיות לפיינל פור. היא בשלה לזה"

מועמדת ללכת עד הסוף או "אנדרדוג"? ב"באסקטניוז" התווכחו על הסטטוס של הצהובים לאור התחזקות היריבות: "בולדווין היה השחקן הטוב באירופה לפרקים אשתקד, הוא ובראון ראויים לפחות לפיינל פור אחד"

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

מירוץ החימוש ביורוליג נמשך ועד כה מכבי תל אביב לא ממש חלק ממנו, אחרי שהשלימה החתמה אחת בלבד הקיץ כשצירפה את ג'יימס ווב מוולנסיה. אבל זה לא מונע מחלק מהפרשנים להכתיר אותה כבר עכשיו כמועמדת לפיינל פור.

"מבחינתי, מכבי פייבוריטית להגיע לפיינל פור בעונה הבאה לצד ריאל מדריד, אנאדולו אפס ומילאנו", ניבאו אתמול (שישי) בפודקאסט של האתר "באסקטניוז". "התוספת של ג'יימס ווב נהדרת. הם סוף סוף מצאו את החתיכות הנכונות בפאזל, ועכשיו הם צריכים לחזק את הספסל ולהפוך את הצוות המסייע לאיכותי יותר".

הפאנליסט ריטיס וישניאוסקאס אמר: "הייתי רוצה לראות את מכבי בפיינל פור. בעונה שעברה בולדווין ובראון הראו לכולם שהם טועים והוכיחו שהם מסוגלים לשחק יחד, בולדווין נראה לפרקים כמו השחקן הטוב ביורוליג. הם היו במרחק ניצחון אחד מהפיינל פור. הם מוכנים לעשות צעד קדימה, אבל הבעיה שלהם היא שהתחרות נעשתה קשה יותר. קבוצות כמו פנאתינייקוס ומילאנו יגיעו לעונה הזאת עם ציפיות גבוהות ועם סגלים עמוסים בכישרון, אבל הייתי רוצה לראות בפיינל פור את מכבי. הצמד בולדווין ובראון ראויים לפחות לפיינל פור אחד בקדנציה שלהם בתל אביב".

עודד קטש, ווייד בולדווין חוגגים אליפות עם אנשי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעשו צעד קדימה בעונה הבאה?/ברני ארדוב

הדיון בנוגע למכבי תל אביב עורר ויכוח מסוים בפאנל, כשהכתב דונטאס אורבונאס טען: "אני מסתכל על התמונה ברחבה, בוחן את הקבוצות אחרות ביורוליג, ומעריך שאם מכבי תל אביב תגיע לפיינל פור, זה יהיה סיפור גדול של אנדרדוג. מכבי מגיעה לעונה הזאת כאנדרדוג. לא אהבתי את רוטציית הסנטרים שלהם בעונה שעברה עם ניבו ופויתרס, ונראה שגם במכבי מכוונים לעשות שינוי שם כי עדיין לא ברור מי יישאר. חשבתי שפויתרס עוזב בוודאות, אבל זה לא סופי".

בפודקאסט אף סימנו את דארן היליארד, שעוזב את הצהובים, כפוטנציאל להפוך לאחד משחקני החיזוק החשובים של הקיץ ביורוליג. "היליארד יהיה שם מעניין מאוד בשוק. הוא מסוג השחקנים הוותיקים שמסוגלים לתרום לכל קבוצה ביורוליג. כולנו היינו משוכנעים שיילך לו טוב במכבי תל אביב, אבל זה ממש לא היה ככה. עדיין יש לו הרבה מה להראות, הוא רק בן 29", הסבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully