וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנטור וראובני שמרו על מיקומם בפסגת התחרות הקדם אולימפית

השייטת רשמה שלושה שיוטים מוצלחים וזרקה את השיוט הנוסף, שמרה על המקום השני בדירוג הכללי במארסיי ותקווה בשיוט המוקדמות האחרון להתברג ראשונה. ראובני נותר שלישי והתרחק משני המובילים

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

התחרות הקדם אולימפית בשייט מגיעה לשלבים הסיום במארסיי. מוקדם יותר היום (שישי) סיימה גל צוקרמן במקום שביעי בדגם הקייט פויל ומייד אחרי הגמר יצאו למים גולשי וגולשות ה-IQ פויל לארבעה שיוטים.

הנציגים הישראלים בתחרות, שרון קנטור ותום ראובני נהנו אתמול מיום מצויין, שהעלה אותם בדירוג הכללי למקום שני ורביעי. היום ניסו שני הגולשים לשמור על מיקומם ולצמצם את המרחק ממובילי התחרות.

שרון קנטור פתחה את שיוטי היום עם ניצחון בשיוט הראשון, אך ביצעה שיוט שני חלש, אותו סיימה 15. לשמחתה רשאיות הגולשות לזרוק את השיוטים החלשים ביותר שלהן, כך שהתוצאה לא נספרת לניקוד הסופי. בהמשך ביצעה קנטור שני שיוטים מצוינים בהם סיימה 6 ו-2 ושמרה על המקום השני הכללי.

גם תום ראובני ביצע שייט ראשון טוב, אותו סיים רביעי, אך בהמשך סיים 22, 6 ופסל בשיוט האחרון. גם הוא שמר על מיקומו הרביעי, אך התרחק משלושת מובילים בתחרות ואיפשר לגולשים מגרמניה וספרד להתקרב אליו למרחק של שתי נקודות בלבד.

שרון קנטור. Clement Quibel, אתר רשמי
יכולה לדלג עד לגמר אם תסיים ראשונה. קנטור/אתר רשמי, Clement Quibel

מחר יערך יום המוקדמות האחרון, לפני שיוטי המדליות שיערכו ביום ראשון. קנטור וראובני ינסו לסיים לפחות בשלישייה המובילה על מנת לזכות בכרטיס חופשי לחצי הגמר, או אפילו לגמר, אם קנטור תצליח להתברג למקום הראשון.

מחר יערכו בתחרות גם שיוטי המדליות של דגם סירות ה 470, אליו העפילו הצמד הישראלי, ניתאי חסון ונועה לסרי, מהמקום העשירי. חסון ולסרי נהנו היום מיום חופשי לקראת שיוטי המדליות ומחר ינסו לשפר את מיקומם הסופי בתחרות, לאחר שאיבדו את הסיכוי למדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully