וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' אחרי העלייה לגמר ווימבלדון: "36 זה ה-26 החדש"

הסרבי הביס את זינר בן ה-21 והוא רחוק ניצחון אחד בלבד מהגרנד סלאם ה-24 בקריירה, בסיום נשאל על היכולת שלו בגילו: "מנסה לא להסתכל על זה כפקטור". וגם: כך הוא התגרה בקהל המקומי

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

נובאק דג'וקוביץ' יכול לעשות היסטוריה ביום ראשון אחר הצהריים כאשר יתמודד מול קרלוס אלקראס (1), שהערב רמס את דניל מדבדב (3) בדרך לגמר הראשון שלו על הדשא בווימבלדון. "נולה" יודע שניצחון נוסף לא רק שווה גרנד סלאם 24 בקריירה עבורו, אלא שבנוסף להיותו שיאן הזכיות גם יעניק לו את התואר בווימבלדון בפעם השמינית בקריירה וכך הוא ישתווה לרוג'ר פדרר שזכה בגרנד סלאם על הדשא הבריטי יותר מכל אחד אחר.

דג'וקוביץ' הביס מוקדם יותר היום את יאניק זינר האיטלקי 3:6, 4:6, 6:7 (4) תוך שעתיים ו-47 דקות ובריאיון על המשטח אחרי המשחק הצהיר ש"36 זה ה-26 החדש". עם זאת, להתגרות שלו בקהל המקומי שניסה להפריע לו במערכה השלישית, כפי שתוכלו לראות בציוץ להלן, בינתיים הוא לא התייחס.

צפו בדג'וקוביץ' מתגרה בקהל במערכה השלישית

נובאק דג'וקוביץ' לצד יאניק זינר. GettyImages
גיל זה רק מספר. דג'וקוביץ' בן ה-36 וזינר בן ה-21/GettyImages

דג'וקוביץ', שזכה השנה גם באליפות אוסטרליה הפתוחה וגם ברולאן גארוס, נשאל על היכולת שהוא מציג גם בגיל 36 וגם מול יריבים צעירים כמו זינר בן ה-21, ואמר: "חצי גמר לא יכול להיות משחק קל, זה תמיד מותח ומאתגר וכך היה גם היום. היו שלוש מערכות צמודות ואני לא חושב שהתוצאה משקפת את מה שקרה באמת. זה היה מאוד מותח וצמוד, המערכה השלישית גם הייתה יכולה להסתיים בניצחון שלו.

"36 זה ה-26 החדש, וזה מרגיש טוב!", המשיך המדורג שני, "יש לי המון מוטיבציה והשראה כדי להמשיך לשחק טניס, משחק שאני כל כך אוהב. כולנו חלק מספורט יחידני שמחייב אותך להאמין בעצמך ולסמוך על היכולות שלך, ובעיקר לדאוג שאתה במצב הכי טוב שאתה יכול מבחינה פיזית, מנטלית וגם רגשית לפני שאתה עולה למשטח. אני מנסה שלא להסתכל על הגיל כאל פקטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully