וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות מינית בקטינה: רוכב הסוסים האמריקאי בדרך לכלא

ריץ' פלרס, אגדת הרכיבה האולימפית של ארצות הברית, הודה באשמה שניצל את תלמידתו בת ה-17 ליחסים מיניים. צפוי להישפט ל-4 שנות מאסר

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

רוכב הסוסים האולימפי, ריץ' פלרס, נחשב לאגדה בקרב חובבי הענף עם השתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, אך כעת הוא נמצא בלב שערורייה אכזרית בה הוא הודה באשמה בהתעללות מינית של קטינה.

לפי ה"ניו יורק פוסט" פלרס התעלל במי שהייתה בזמנו בת 17 כתלמידה באקדמיית הרכיבה לסוסים שלו. על פי הדיווח, פלרס צפוי להישפט לארבע שנות מסר, כשהוא מחזיק כבר בעונש של 30 חודשי מאסר כחלק מהסדר טיעון קודם.

הוא נעצר בפעם הראשונה ב-2021, אז התלמידה הייתה כבר בת 17, אך למדה תחתיו מספר שנים קודם לכן. הנפגעת כבר בגיל 15 עברה לגור קרוב לאזור בו לימד פלרס רכיבה, אך לפי פרטי החקירה, לא ידוע אם כבר בשנים קודם לכן הוא התעלל בה מינית.

ריץ' פלרס רוכב סוסים. GettyImages
מקרה מזעזע. פלרס/GettyImages

המקרה עצמו נחשף לאחר שאשתו גילתה על מערכת היחסים שלהם במהלך נסיעה לתערוכת סוסים במישיגן, ומיד לאחר מכן פלרס הושעה עם תלונה רשמית של אשתו כלפיו. הפרשה מצטרפת לפרשת ההתעללות המינית של לארי נסאר בעבודתו עם נבחרת ההתעמלות האולימפית של ארצות הברית, במה שנראה כמשבר קשה בנבחרות האולימפיות של המעצמה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully