וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימשיך? אלכס פויתרס מסכים לקצץ בשכרו כדי להישאר במכבי תל אביב

הסנטר (30, 2.06) שהיה כבר בדרך החוצה מהמועדון, ומחזיק בהצעה מהכוכב האדום בלגרד, רוצה להמשיך במדים הצהובים ומוכן לספוג קיצוץ משמעותי. בקבוצה לא הצליחו להחתים לו מחליף בחודש האחרון

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

סנטר מכבי תל אביב בעונה החולפת אלכס פויתרס מוכן לקיצוץ משמעותי בשכרו על מנת להישאר במועדון, כך על פי גורמים בקבוצה. במכבי צריכים להודיע עד מחר (שבת) לשחקן, כמו גם לדארן היליארד ולג'רל מרטין, האם יממשו את האופציה עליהם או ישוחררו, ובינתיים פתחו בשיחות עם פויתרס בעקבות העובדה שלא הצליחו לצרף שחקן במקומו. מי שעוד פנתה אליו היא הכוכב האדום בלגרד.

אלכס פויתרס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יישאר צהוב? פויתרס/דני מרון

במכבי תל אביב רצו בתחילה להביא שחקן אחר במקומו של שחקן הפנים, שהיה עתיד להרוויח כמיליון דולר בעונה הקרובה, אך לאחר שמספר מועמדים נפלו, או חתמו בקבוצות אחרות, החלה המחשבה לשמור אותו בסגל תמורת קיצוץ בשכר, דבר שהולך ומתקרב.

פויתרס (30, 2.06) הצטרף בקיץ שעבר למכבי אחרי שנתיים טובות בזניט סנט פטרסבורג. הוא סומן כשחקן הפנים האיכותי של הקבוצה, אך סבל מפציעה בידו שגרמה לו להחמיץ כארבעה חודשים של משחק וחזר רק לפני הפלייאוף ביורוליג ושיחק גם את כל משחקי הפלייאוף בליגת העל אחרי שג'וש ניבו נפצע. הוא רשם ב-16 משחקי יורוליג 9 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully