וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: עידן שמש חתם בשורות איחוד בני שפרעם

העולה החדשה ללאומית צירפה אקס רביעי מהפועל פתח תקוה בדמות החלוץ שכבש 14 שערים בעונה החולפת. סהר רביבו וגל שלהבת חתמו בהפועל ראשון לציון

איחוד בני שפרעם, העולה החדשה לליגה הלאומית, ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה ורשמה היום (שישי) החתמה משמעותית מאוד כשהודיעה על צירופו של עידן שמש. שמש, שעלה ליגה אשתקד עם הפועל פתח תקוה ועלה לפני שלוש שנים גם עם הפועל ירושלים, כבש 14 שערים בכל המסגרות בעונה החולפת והיה משחקני המפתח של המלאבסים, אך סבל מפציעה ממושכת והחמיץ הרבה משחקים אשתקד. שמש הוא האקס הרביעי של הפועל פתח תקוה שמצטרף לשפרעם העונה אחרי שמוקדם יותר חתמו בשורותיה מוחמד באדיר, אופק פישלר וחיים איצרין.

עידן שמש, חלוץ הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
חובר שוב לבאדיר, פישלר ואיצרין. שמש/מאור אלקסלסי

גם הפועל ראשון לציון מתחזקת: הקבוצה של יובל נעים ביצעה היום (שישי) שתי החתמות. סהר רביבו, ששיחק בעונה החולפת באדומים אשדוד וגדל במ.ס. אשדוד, הצטרף לקבוצה שהודיעה גם על החתמתו של גל שלהבת. שלהבת גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ושיחק לפני שתי עונות בהפועל כפר סבא. הקבוצה קיימה היום משחק אימון מול הפועל פתח תקוה העולה החדשה לליגת העל וניצחה 0:1.

גל שלהבת הפועל ראשון לציון. האתר הרשמי של הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
מצטרף לראשון לציון. גל שלהבת/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ראשון לציון

* הבלם איתי עוזרי (33) חתם בהפועל רמת גן. עוזרי חוזר לקדנציה שנייה במועדון אחרי ששיחק לפני כן במכבי פתח תקוה, נס ציונה, רמת השרון ומרמורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully