וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר במשחק ההכנה הראשון: עומר אצילי כבש שער ראשון במדי אל עין

מתחיל להתחמם: הכוכב הישראלי כבש את השער השני של קבוצתו במשחק אימון נגד קוטיאס. הליגה באיחוד האמירויות תצא לדרך ב-18.8. וגם: שער לדסה במשחק הכנה של דינמו מוסקבה

שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים", מהדורת ה-13.7, על העמדת מכבי חיפה לדין באופ"א/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

עומר אצילי מתחיל להתאקלם בשורות אל עין שהיום (שישי) עורכת משחק הכנה ראשון לקראת פתיחת העונה נגד קוטיאס. אצילי פתח בהרכב של הקבוצה וכבש את השער השני של קבוצתו. הקשר ההתקפי אלחנדרו "קאקו" רומרו כבש את השער השלישי של האמירתים שממשיכים בהכנות לקראת העונה הקרובה וניצחו בסופו של דבר 1:10. אצילי הוחלף במחצית יחד עם יתר שחקני ההרכב הראשון.

צפו בשער של עומר אצילי (אחרי שמונה שניות)

עומר אצילי מוצג כשחקן אל עין. דף הטוויטר של אל עין, אתר רשמי
משחק הכנה ראשון, גול ראשון. אצילי/אתר רשמי, דף הטוויטר של אל עין

אצילי יוציא לדרך בעוד כחודש וחצי את ההרפתקה האמירתית שלו, כאשר אל עין תפתח את העונה החדשה באיחוד האמירויות ב-18.8 עם משחק ביתי נגד באני יאס. אל עין תנסה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, כאשר בעונה שעברה היא סיימה רק כסגנית של שבאב אל האלי, הקבוצה שבה חתם מונס דאבור. אצילי ודאבור אגב, ייפגשו ביניהם רק ב-25.11.

* במשחק הכנה נוסף שנערך היום, אלי דסה הבקיע בניצחון דינמו מוסקבה 3:4 על ניזני נובגורוד. המגן הבקיע בדקה ה-32 וקבע 1:3, עד ההפסקה קבוצתו כבשה את הרביעי וניז'ני רק צימקה עם שני שערים במחצית השנייה. בשבוע הבא תצא לדרך הליגה הרוסית כאשר דינמו ודסה יפגשו את קרסנודאר והמאמן ולאדן איביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully