וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטסון ומוגיס כבשו, אשדוד ניצחה 0:3 את בני יהודה במשחק הכנה

14.7.2023 / 11:22

הקבוצה של אלי לוי גברה על הזהובים במשחק שבו הבלם החדש כבש וגם אלעד שחף. בשלישי תצא הקבוצה למחנה האימונים בסלובניה בו תפגוש גם את לוטון העולה החדשה לפרמיירליג

שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים", מהדורת ה-13.7, על העמדת מכבי חיפה לדין באופ"א/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מ.ס. אשדוד ממשיכה להתכונן לפתיחת העונה הקרובה והבוקר (שישי) הקבוצה ניצחה 0:3 את בני יהודה במשחק אימון נוסף שערכה. קלארק רוברטסון כבש את השער היחיד במחצית הראשונה. מוגיס ושחף שעלו כמחליפים, כבשו במחצית השנייה וקבעו את תוצאת המשחק. זה היה משחק אימון ראשון לשלומי אזולאי כשחקן הקבוצה וללוקאס סלינאס שעדיין מנסה להרשים אחרי הפציעה הקשה שעבר כדי לזכות בחוזה לעונה הבאה.

אלעד שחף עם זקאריה מוגיס שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. דני מרון
כובשים גם באימון. מוגיס ושחף/דני מרון

אשדוד תמריא ביום שלישי הקרוב למחנה אימונים בטרמה צ'אטז שבסלובניה, וכעבור יממה (רביעי, ה-19.7 בשעה 19:00) תפגוש את רבוטניצקי סקופיה מצפון מקדוניה. כעבור יומיים, בשישי בשעה 18:00, הקבוצה של אלי לוי תפגוש את האנגלים. אשדוד תקיים משחק נוסף במחנה, אך זהות היריבה טרם פורסם.

לוטון גברה בסיום העונה החולפת בדו קרב פנדלים על קובנטרי בגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ באצטדיון וומבלי. היא חזרה לליגה הבכירה אחרי 31 שנה, ותשחק בה לראשונה מאז ייסוד הפרמיירליג שהתרחשה בשנה שבה ירדה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully