וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולומון יכול להשתלב בטוטנהאם, אבל לא זה שיעשה את ההבדל"

נייג'ל ריו קוקר ניתח את סיכויי הצלחתו של הישראלי בקבוצה החדשה: "הוא יכול להתאים לדינמיקה, אבל לא זה שייקח את המועדון צעד קדימה"

שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים", מהדורת ה-13.7, על העמדת מכבי חיפה לדין באופ"א/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי עונת בכורה בפרמיירליג במדי פולהאם, מנור סולומון נשאר אומנם בלונדון אך עשה את קפיצת המדרגה שלו כשחתם בטוטנהאם הגדולה שבה משחקים כוכבי על כמו הארי קיין, יונג מין סון ואחרים. הישראלי מגיע לטוטנהאם אחרי עונה מאוד לא מוצלחת של המועדון, שסיים במקום השמיני אשתקד ולא ישחק באירופה.

מנור סולומון טוטנהאם. טוויטר טוטנהאם, אתר רשמי
"לא יעשה את ההבדל". מנור סולומון/אתר רשמי, טוויטר טוטנהאם

נייג'ל ריו קוקר, קשר העבר של ווסטהאם התארח בפודקאסט של ה-BBC וניתח את ההחתמה של הישראלי כשאמר: "מעניין לראות איך הוא ישתלב בטוטנהאם. אני חושב שהוא שחקן שיכול להשתלב בדינמיקה של המועדון. הוא שחקן שיכול לתת גם מספרים, אבל הוא לא זה שיעשה את ההבדל ושייקח את טוטנהאם צעד קדימה".

טוטנהאם החתימה מוקדם יותר הקיץ גם את ג'יימס מדיסון המצוין של לסטר ובהתקפה שלה יש גם דיאן קולוסבסקי ורישרליסון, כך שסולומון, שיובש הרבה מאוד על הספסל של פולהאם בעונה החולפת, ייאלץ להתחרות על מקומו בהרכב בסגל העמוס באיכות של התרנגולים, שנלחמים על השארתו של הארי קיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully