וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חטיפים וכפכפים: התמונות של ליאו מסי עם עגלה בסופר במיאמי משגעות את הרשת

הכוכב הארגנטינאי החל את חייו החדשים בארה"ב, ותועד עושה קניות בסופרמרקט בפלורידה. הגולשים ניתחו את תכולת העגלה, ואת המשמעות: "כמו פנסיונר", "גיבור העם"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

ליאו מסי מתחיל להסתגל לחייו החדשים בארה"ב, כשהלילה (בין חמישי לשישי) הסעירה את הרשת תמונה חדשה: הכוכב הארגנטינאי נראה עושה קניות בסופרמקט המקומי Publix, כשהוא ביומו השני בלבד בפלורידה.

מסי, כידוע, חתם בשורות אינטר מיאמי מליגת ה-MLS, ליגת הכדורגל האמריקאית, ועומד לצאת לפרק חדש בחייו, לפני הפרישה, וחובבי הכדורגל לא יכלו שלא להתרשם מהתמונות הלילה, שלא כל כך אופייניות למסי, שבעבר לא נהג להסתובב במקומות ציבוריים בכזאת טבעיות.

עם זאת, הפעם נראה מסי נינוח מאוד בסופר, עם עגלה מלאה, והספקולציות ברשת כבר תוהות האם הוא ניסה לבחון עד כמה הוא אנונימי והאם הוא מוכר בארה"ב ואם יזהו אותו, או שמא פשוט "אנטונלה שלחה אותו לעשות קניות כי המקרר ריק", כפי שטענו חלק מהמגיבים.

ליאונל מסי עורך קניות בסופרמרקט בפלורידה. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
"ותביא קורנפלקס לילדים!"/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
ליאונל מסי לצד מעריצים בעודו עורך קניות בסופרמרקט בפלורידה. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
ליאונל מסי לצד מעריצים בעודו עורך קניות בסופרמרקט בפלורידה/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
ליאונל מסי לצד מעריצים בעודו עורך קניות בסופרמרקט בפלורידה. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
ליאונל מסי לצד מעריצים בעודו עורך קניות בסופרמרקט בפלורידה/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

כך או כך, מסי נראה מחויך ונינוח בסופר והצטלם עם מעריצים, כשברחבי העום כבר ניתחו את תכולת העגלה שלו והמוצרים שרכש. הארגנטינאי, שאמור להרוויח 54 מיליון דולר בשנה וצפוי לערוך את הבכורה שלו בארה"ב ב-21 ביולי כשאינטר מיאמי תפגוש את קרוז אזול, סחב עגלה מלאה בחטיפים, שסביר להניח שמיועדים בעיקר לשלושת ילדיו, כולל סוגים שונים של קורנפלקס לבוקר (Lucky Charms, Fruit Loops).

כצפוי, חובבי הכדורגל "פרשנו" את התמונות, ולטענתם הן מוכיחות ש"מסי כבר החל את הפרישה שלו ונראה כמו גמלאי שהולך לסופר עם כפכפים", ומנגד רבים טענו ש"אלו תמונות שממחישות את הפשטות של הכדורגלן, שהולך לסופר בניגוד לרונאלדו שכלוא בווילת היוקרה שלו בסעודיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully