וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.7: טאדיץ' עזב את אייאקס, טימבר הוצג בארסנל

הכוכב הסרבי ביקש לעזוב אחרי חמש שנים והמועדון נענה לבקשתו והתיר את חוזהו מיידית, עבור הבלם שנמכר לתותחנים הם יקבלו כ-45 מיליון יורו. ווקר השיב בחיוב להצעת באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי תבקש בתמורה את פבאר. כל העדכונים מהחלון

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

רשמי

* ארסנל עדיין לא הודיעה על דקלן רייס, אבל מי שכן הצטרף רשמית זהו שחקן ההגנה ההולנדי יוריין טימבר שנרכש מאייאקס. התותחנים ישלמו על הבלם בן ה-22 כ-45 מיליון יורו והוא חתם לחמש שנים.

* ר.ב. לייפציג שברה את שיא ההעברות שלה כאשר הודיעה על החתמת לואיס אופנדה, חלוץ לאנס ונבחרת בלגיה. לפי "לאקיפ", השוורים ישלמו לסגנית אלופת צרפת 43 מיליון יורו לפני בונוסים, ובכך נבר השיא שהחזיק דומיניק סובוסלאי שנרכש תמורת 36 מיליון יורו בעונת 2020/21 ועבר הקיץ לליברפול תמורת 70 מיליון יורו.

* אייאקס הודיעה על התרת חוזהו של דושאן טאדיץ', שלמעשה הופך לשחקן חופשי ומאוד מבוקש בחלון ההעברות. הכוכב של הקבוצה בחמש השנים האחרונות והקפטן שלה, הוא זה שביקש לעזוב והמועדון נענה לבקשתו והודיע על התרה מיידית של החוזה לאור תרמותו הכבירה למועדון. לכוכב הסרבי היו 105 שערים ו-112 בישולים ב-241 הופעות והוא היה השורד האחרון מהסגל שהוביל את אייאקס עד לחצי גמר ליגת האלופות ב-2019.

* הבריחה מלידס יונייטד נמשכת והיום היה זה תורו של רסמוס כריסטנסן שהוצג ברומא. הוא עבר בהשאלה לעונה בעקבות הירידה של האנגלים לליגת המשנה.

* ויקטור יוקרס, חלוצה של קובנטרי, חתם לחמש שנים במדי ספורטינג ליסבון. השבדי הצטרף לפורטוגלים תמורת 20 מיליון יורו, במה שהפך אותו לשחקן היקר ביותר שיצא מהמועדון האנגלי.

* אחרי שמכרה את דוידה פראטזי לאינטר, ססואולו מצאה תחליף לקישור בדמות דניאל בולוקה, הרומני-איטלקי בן ה-24 שסייע לפרוזינונה לחזור לסרייה A. פרוזינונה קיבלה בתמורה את עבדו חרווי, ריקרדו מרקיצה וסטפנו טוראטי.

* ברכט דיאחרה, קפטן טולוז בעלייה לליגה הצרפתית הבכירה ובזכייה ההיסטורית בגביע לפני כחודשיים וחצי, חתם בשארלוט מליגת ה-MLS. החוזה של הקשר הבלגי בן ה-32 הוא עד דצמבר 2025.

* טוטנהאם הכריזה על הסגל שיוצא למסע המשחקים במזרח הרחוק והוא לא כולל בתוכו את השוער הוגו לוריס. כצפוי, מיד לאחר מכן הודיעו התרנגולים שהצרפתי לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה.

יוריין טימבר, שחקן ארסנל. ארסנל, אתר רשמי
לא רק רייס. טימבר מוצג בארסנל/אתר רשמי, ארסנל
אנדרה אונאנה שוער אינטר. Marco Luzzani, GettyImages
עניין של זמן עד שהוא במנצ'סטר יונייטד. אונאנה/GettyImages, Marco Luzzani

שמועות

* קייל ווקר השיב בחיוב להצעת באיירן מינכן והוא מתקרב בצעדי ענק לאלופה הגרמנית. הבווארים כעת יצטרכו להגיע לסיכום עם מנצ'סטר סיטי על רכישתו, ועל פי הדיווחים אלופת אירופה עשויה לבקש בתמורה את בנז'מן פבאר בעסקת חליפין כדי לא להישאר ללא מגן ימני בכיר בסגל.

* "בילד" מדווח: נציגי באיירן מינכן ערכו הלילה "פגישה סודית" עם ראשי טוטנהאם בנוגע לעסקת הרכישה של הארי קיין. טוטנהאם בכלל לא רוצה למכור את החלוץ, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, ומוכנה לשקול רק ב-100 מיליון יורו ומעלה, אבל באיירן (שכבר הציעה 70 מיליון ונדחתה) "מאמינה בסיכוייה, והקרב על קיין מתחמם", כך לפי "בילד".

* קיליאן אמבפה ממשיך בחופשה שלו, ואתמול הצטלם באביניון עם חולצה של פריז סן ז'רמן, לאכזבתם של אוהדי ריאל מדריד שקיוו שעוד אולי יגיע הקיץ. אמבפה אמור להצטרף לאימוני פ.ס.ז' ב-17 ביולי, חמישה ימים אחרי שאר חבריו. על פי "RMC", "בפריז כבר השלימו עם העובדה שלא תהיה עליו הצעה, ושהוא יעזוב חינם בקיץ הבא".

* אלכסנדר מיטרוביץ' ביקש מפולהאם לשחרר אותו לאל הילאל הסעודית. הקוטג'רס מצדם סירבו להצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט, אך ייתכן שלא יוכלו לסרב להצעה שלישית ומשודרגת אם תגיע כזו מסעודיה.

הארי קיין שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
זה קורה? קיין/רויטרס

* ב"לה פריזיאן" טוענים שצ'לסי עוקבת אחרי מצבו של ניימאר בפריז סן ז'רמן, ואם הקבוצה הצרפתית תחליט למכור גם את הברזילאי הקיץ, הקבוצה הלונדונית תעשה הכל על מנת להנחיתו בסטמפורד ברידג'.

* לפי ה"מירור", הצעתה של אסטון וילה על מוסא דיאבי, שחקן הכנף של באייר לברקוזן נדחתה. קבוצתו של אונאי אמרי הציעה 30 מיליון ליש"ט עבור הצרפתי, בעוד הגרמנים דורשים לפחות 50 מיליון ליש"ט.

* פבריציו רומאנו מדווח כי עסקת אנדרה אונאנה למנצ'סטר יונייטד תושלם היום. שוערה של אינטר יחתום ל-5 שנים אצל השדים האדומים שישלמו לנראזורי 55 מיליון יורו.

* לפי דיווחים באיטליה, לאונרדו בונוצ'י, ווסטון מקני, ארתור מלו ודניס זקאריה לא בתוכניות של יובנטוס וקיבלו הוראה להתאמן בנפרד לקראת עזיבה צפויה של שניהם. מועדונים באיטליה ואנגליה בעקבות הבלם האיטלקי, האחרים מעוררים עניין באנגליה וטורקיה.

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי פנרבחצ'ה קרובה להחתמת דויד דה חאה. השוער הספרדי שעמד בין הקורות במנצ'סטר יונייטד מעל עשור, עשוי לחתום בשורות קבוצת הפאר הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully