וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ישראלית מול קבוצת פרמיירליג: מ.ס. אשדוד תפגוש את לוטון

13.7.2023 / 22:04

אחרי שמכבי תל אביב תפגוש את בורנמות', באשדוד הודיעו כי ישחקו מול העולה החדשה לפרמיירליג בשישי הבא במחנה האימונים בסלובניה

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון הקרוב את בורנמות' כחלק ממחנה האימונים שלהן בספרד, אך הצהובים הם לא הקבוצה היחידה מליגת העל שתתכונן לעונה הקרובה עם מפגש מול קבוצת פרמיירליג. הערב (חמישי) הודיעה מ.ס. אשדוד על לוח הזמנים שלה לקראת המחנה האימונים בסלובניה, כאשר במוקד המפגש מול העולה החדשה לליגה הבכירה באנגליה - לוטון טאון.

אשדוד תמריא ביום שלישי הקרוב למחנה אימונים בטרמה צ'אטז שבסלובניה, וכעבור יממה (רביעי, ה-19.7 בשעה 19:00) תפגוש את רבוטניצקי סקופיה מצפון מקדוניה. כעבור יומיים, בשישי בשעה 18:00, הקבוצה של אלי לוי תפגוש את האנגלים. אשדוד תקיים משחק נוסף במחנה, אך זהות היריבה טרם פורסם.

לוטון גברה בסיום העונה החולפת בדו קרב פנדלים על קובנטרי בגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ באצטדיון וומבלי. היא חזרה לליגה הבכירה אחרי 31 שנה, ותשחק בה לראשונה מאז ייסוד הפרמיירליג שהתרחשה בשנה שבה ירדה.

אלי לוי, מאמן כדורגל. טל אקוקה, מ.ס אשדוד, אתר רשמי
מפגש מסקרן לאשדוד. המאמן אלי לוי/אתר רשמי, טל אקוקה, מ.ס אשדוד

כמו כן, מ.ס. אשדוד הודיעה כי עוביידה חטאב ימשיך לעונה נוספת במועדון. "אשדוד זה הבית שלי בליגת העל", אמר חטאב, "ההנהלה, השחקנים וכל מי שקשור למועדון הזה נכנסו לי ללב, ובמיוחד האוהדים שהראו לי המון אהבה לאחר עונת ההישארות ההיסטורית שעשינו. אני שמח לתרום לקבוצה תמיד על המגרש ובתוך חדר ההלבשה. ניתן את הנשמה, נעשה עונה מצוינת ומוצלחת שבסופה כולנו נשמח ונהיה גאים בה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully