וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום 8 לטאונס מקבוצת "ישראל פרמייר טק", איסגירה ראשון

הרוכב הבלגי של הקבוצה הישראלית שוב השיג מקום בטופ 10 בקטע ה-12 של הטור דה פראנס. הספרדי ניצח עם רכיבה מרשימה, וינגגור שמר על הפסגה לקראת "יום הבסטיליה"

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

הקטע ה-12 של מרוץ הטור דה פראנס היה קשה במיוחד היום (חמישי) לקבוצת ישראל פרמייר טק עם אחד הימים הקשים בטור כשדילן טאונס הבלגי הצליח אמנם להיכנס לקבוצת הבריחה, אבל תשו כוחותיו והוא נשר אחרונה וסיים במקום השמיני, שהיה למקום נוסף בטופ 10 עבור קבוצת הרכיבה הישראלית.

קריסטס ניילנד שוב נטל חלק פעיל במערכה הראשונה של הקטע, אך כאמור הבלגי שוב היה הרוכב הבולט של הקבוצה הישראלית: "התוכנית שלי ליצור את הבריחה המנצחת הצליחה, אבל נראה שזה עלה לי באנרגיה שחסרה לי לפני סיום בעליה האחרונה, בה לא הצלחתי לעמוד בקצב בהתקפה שהכריעה".

בקטע עצמו, יון איסגירה הספרדי סיים ראשון אחרי שהיה חלק מקבוצת בריחה שכ-30 ק"מ לסיום החלה לתקוף לדהור קדימה. הרוכב השיג את ניצחונות השני בסך הכל אי פעם בטור הצרפתי והשאיר את חברו לקבוצת קופידיס בפסגת דירוג הרוכבים.

מחר יערך אחד הימים המיוחדים בטור, "יום הבסטיליה" המציין את עצמאות צרפת, באחד הקטעים החגיגיים של המרוץ עם עליית "גראנד קאלימבייה" המיתולוגית.

קריסטס ניילנדס ישראל פרמייר טק. נועה ארנון, אתר רשמי
ינסו להשיג ניצחון נוסף בטור ביום הבסטיליה. ניילנדס/אתר רשמי, נועה ארנון

דירוג החולצה הצהובה (אחרי 12 קטעים)

1. יונאס וינגגור (דנמרק, יומבו-ויסמה) 50:30:23 שעות
2. טאדיי פוגצ'אר (סלובניה, אמירייטס) 17+ שניות
3. ג'יי הינדלי (אוסטרליה, בורה-הנסגרוהה) 2:40+ דקות
4. קרלוס רודריגס (ספרד, אינאוס) 4:22+
5. פייו בילבאו (ספרד, בחריין ויקטוריוס) 4:34+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully