וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לזכייה ה-24? דג'וקוביץ' ניצח את זינר ועלה לגמר ווימבלדון

שיאן הזכיות בגרנד סלאם העפיל בפעם התשיעית בקריירה לגמר הטורניר היוקרתי בבריטניה, שם יוכל להשיג את התואר ה-24 והזכייה השמינית בדרך להשתוות לפדרר עם 3:6, 4:6, 6:7 (4) על האיטלקי הצעיר. יפגוש בגמר אלקראס

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

נובאק דג'וקוביץ' לא התקשה הערב (שישי) בדרך לגמר ווימבלדון תשיעי בקריירה עם ניצחון 34 ברצף על הדשא הבריטי ב-0:3 קליל על יאניק זינר, ובראשון יתמודד מול קרלוס אלקראס בגמר הגדול של הגרנד סלאם.

נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
עוד צעד בדרך להשתוות לפדרר על הדשא. דג'וקוביץ'/GettyImages

יאניק זינר (איטליה, 8) - נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 2) 6:3, 6:4, (4)7:6

בפעם התשיעית בקריירה בווימבלדון, עם ניצחון ה-34 ברצף על הדשא ו-45 במגרש המרכזי בבריטניה, נובאק דג'וקוביץ' בדרך לעשות היסטוריה נוספת עם העפלה מרשימה לגמר הגרנד סלאם הבריטי אחרי ניצחון קליל על יאניק זינר האיטלקי.

זה התחיל מושלם עבור הסרבי ששבר כבר במשחקון ההגשה הראשון של האיטלקי ודהר ל-0:3. נולה הבריק עם ההגשות ודהר לניצחון 3:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה קשה יותר עבורו ונמשכה כמעט שעה כשזינר נשבר פעם נוספת כבר בפתיחה, אבל עעשה חיים קשים לשיאן הזכיות בגרנד סלאם ששמר על הגשות וניצח 4:6 בדרך ליתרון 0:2 במערכות. המערכה השלישית הלכה צמוד במיוחד כשביתרון 4:5 ועם שתי נקודות שבירה על מנת להשיג את המערכה כולה, זינר לא ניצל את הדעיכה של נולה שחזר והצליח להשוות. זה הגיע עד שובר שוויון, בו דג'וקוביץ' ניצל שגיאה כפולה של האיטלקי בדרך ל-4:7 ומקום בגמר תשיעי בקריירה על הדשא של ווימבלדון, שם יתמודד מול קרלוס אלקראס שניצח את דניל מדבדב בחצי הגמר השני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יאניק זינר. GettyImages
פעמיים נשבר. זינר/GettyImages

מהלך המשחק

זינר פתח טוב את המשחק והשיג שתי נקודות שבירה על הפתיחה, אבל פספס אותן ואז נשבר מיד ונקלע לפיגור 2:0. האיטלקי חזר במשחקון ההגשה השני שלו וצימק ל-3:1. לזינר הייתה הזדמנות נהדרת לשבור בחזרה, אבל דג'וקוביץ' השווה בחזרה והגדיל את היתרון במערכה ל-1:4. המדורג 8 חזר עם משחקון הגשה נהדר, לפני שהסרבי סגר עם אייס בדרך ל-2:5. האיטלקי הגיב טוב עם משחק איכותי קרוב לרשת, אך משחק הגשות מופלא של נולה סידר לו 3:6 ויתרון 0:1 במשחק.

האיטלקי הפעם הצליח לשמור על משחקון ההגשה הראשון כשגם דג'וקוביץ' הסתדר והשווה ל-1:1. הסרבי הצליח לשבור את זינר במשחקון ההגשה השני שלו ועלה ליתרון 1:2. זינר כבר הצליח להגיע לנקודת שבירה, אך פעם נוספת הסרבי התעלה על עצמו וחזר בדרך ל-1:3. האיטלקי חזר לעניינים לפני שדג'וקוביץ' שרד עוד משחקון מותח ועלה ל-2:4. כל אחד שמר על ההגשות שלו כשנולה עלה להובלה של 3:5. זינר הצליח להקשות על הסרבי, אך זה הסתיים עם 4:6 של דג'וקוביץ' ויתרון 0:2 מבטיח מאוד.

השניים פתחו את המערכה השלישית עם שמירה על ההגשות. לדג'וקוביץ' היו 3 אפשרויות שבירה, אבל זינר התעלה על עצמו והצליח לחזור ולעלות ל-1:2. האיטלקי המשיך להקשות על הסרבי שהשווה ל-2:2, כשבהמשך שמר על ההגשות עם אייס נוסף שהבטיח 3:3 צמוד. נולה מעט וויתר על משחקון ההגשה הרביעי של האיטלקי שעלה ל-3:4 לפני שפעם נוספת הסרבי עם אייס מספר 10 השווה ל-4:4. כשזינר ביתרון 4:5 ועם שתי נקודות שבירה להשיג את המערכה כולה, דג'וקוביץ' חזר בענק והצליח להשוות בחזרה ל-5:5. גם ההגשות של זינר התחילו להשיג לו נקודות חשובות עם יתרון 5:6, אך הסרבי המשיך לשלוט ולקבוע שובר שוויון עם 6:6.

בשובר השוויון זינר שבר מהר ועלה ליתרון, אבל שגיאה כפולה החזירה את דג'וקוביץ' שהצליח להשיג 4:4. הסרבי שבר פעם נוספת ועם 4:7 ניצח 0:3 ועלה לגמר התשיעי שלו בקריירה בווימבלדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully