וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פאוק סלוניקי חשף: שוואב וצינגראס יפתחו נגד בית"ר ירושלים

לוצ'סקו היה מרוצה מהאוסטרי והיווני במשחק ההכנה נגד גנק, ומקווה שהם ישכיחו את חסרונו של דוגלאס אוגוסטו המורחק

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

הניצחון הנאה 2:3 על גנק הבלגית במשחק הכנה, הרגיע מעט את הרוחות בפאוק סלוניקי אחרי שבועות של הרבה ביקורת בעקבות התרדמת בחלון ההעברות וההופעות הלא מבריקות במשחקים קודמים. בתקשורת היוונית ציינו שבפאוק התייחסו במשחק הזה מאוד ברצינות כאחת החזרות האחרונות לפני בית"ר ירושלים.

המאמן רזבאן לוצ'סקו היה מאוד מרוצה מהשילוב של שטפן שוואב ותאוחריס צינגראס במרכז המגרש ואמר בסיום: "חשוב לי שהם יצברו ביטחון ביחד, כי הם יפתחו במשחק נגד בית"ר ירושלים". כזכור, השחקן המוביל במרכז המגרש, דוגלאס אוגוסטו, מוצהב וייעדר מהמשחק הראשון נגד מחזיקת הגביע הישראלית.

שחקן פאוק סלוניקי, שטפן שוואב. BSR Agency, GettyImages
יצטרך לנווט מהמרכז. שוואב/GettyImages, BSR Agency

בעונה שעברה פאוק סלוניקי הגיעה מאוד לא מוכנה לצמד המשחקים נגד לבסקי סופיה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, הפסידה 2:0 בחוץ ואחרי 1:1 בסלוניקי סיימה את דרכה באירופה. מאז ההגרלה שבישרה על מפגש כפול עם בית"ר ירושלים בדיוק באותו שלב (27 ביולי ביוון, 3 באוגוסט בישראל), המילה "לבסקי" חוזרת שוב ושוב בתקשורת המקומית.

שחקן הכנף הסרבי, אנדריה ז'יבקוביץ', אמר היום: "ההדחה על ידי לבסקי בעונה שעברה הייתה חוויה כואבת ואסור שזה יקרה לנו שוב. שמנו את זה מאחורינו, זו שנה חדשה והתחלה חדשה. אנחנו לא צריכים לדבר הרבה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים, רק לעבוד קשה ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully