וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נחתה באתונה, ברדה מתלבט לגבי הזר השישי

13.7.2023 / 11:32

הקבוצה תתארח אצל פנאתינייקוס למשחק הכנה עם קהל (שישי, 22:00, ספורט1). במועדון מעריכים שטרנר יהיה כמעט מלא נגד מכבי ת"א. מי תהיה היריבה הבאה בקונפרנס ליג? 2:2 בין פוניבז' למילסאמי, לה גנסארי השווה עם צמד

תקציר: הפועל באר שבע - פושצ'ה ניפולומיצה 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע נחתה היום לפני הצהריים (חמישי) באתונה בטיסה ישירה מפולין, אחרי שסיימה את מחנה האימונים שלה בקרקוב. אחרי ארבעה משחקי אימון, בשניים ניצחה ובשניים הפסידה, הקבוצה מבירת הנגב תפגוש מחר בערב את פנאתינייקוס למשחק הכנה עם קהל (שישי, 22:00 בספורט1). הערב תקיים הקבוצה אימון באתונה ורק בסיומו יידע המאמן אם כל הסגל עומד לרשותו וכולם כשירים אחרי מחנה האימונים הארוך

בבאר שבע עדיין לא החליטו לאיזו עמדה הם רוצים את הזר השישי וברדה עדיין מתלבט. כרגע חתומים חמישה זרים חתומים: פטריק קלימלה, הלדר לופס, אנטוניו ספר, אדריאן פאון וכריס פטרסון.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
הכנות אחרונות לפני פתיחת העונה. ברדה/ברני ארדוב

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בשבת תחזור הקבוצה לישראל ובתחילת השבוע הבא תחל בהכנות למשחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. במועדון מעריכים שאצטדיון טרנר יהיה כמעט מלא, במשחק יוקרתי שגם יהווה הכנה למוקדמות הקונפרנס ליג שבוע לאחר מכן.

אבל מי תהיה היריבה שם? במשחק הראשון בין שתי הקבוצות שנאבקות על הזכות להיפגש עם הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, נפרדו פוניבז' מליטא ומילסאמי ממולדובה ב-2:2. המארחת כבר הובילה 0:2 וגם החמיצה פנדל בתווך, אבל ראדו גנסארי, אקס הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה, השווה עם צמד (50 בפנדל ו-67) והעביר את ההכרעה למולדובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully