וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה עלי: "הייתי מכור לכדורי שינה, הוטרדתי מינית בגיל 6"

כוכב נבחרת אנגליה לשעבר התוודה בריאיון לגארי נוויל: "הייתי במקום רע מאוד והחלטתי ללכת לגמילה. זה הציל אותי. כבר חשבתי לפרוש מכדורגל. בגיל 7 עישנתי, בגיל 8 התעסקתי בסמים. אימי היתה אלכוהוליסטית"

תקציר: פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 3:1/ספורט1

דלה עלי נחשב להבטחה עצומה באנגליה, הוא אפילו נבחר לשחקן הצעיר של העונה באנגליה פעמיים ברציפות ב-2016 וגם 2017. אלא שהשנה האחרונה היתה מזעזעת מכל הבחינות עבור השחקן שגדל בטוטנהאם ושיחק כמושאל בבשיקטאש הטורקית אשתקד.

היום (חמישי) הקשר בן ה-27 שחתם באברטון התייצב לראשונה מול המצלמות ובריאיון לגארי נוויל הוא חשף את הבעיות האישיות שעמן הוא נאלץ להתמודד. "התמכרתי לכדורי שינה", הוא סיפר בדמעות, "זו בעיה שיש להרבה אנשים. עכשיו זה הזמן עבורי לשתף מה שעברתי. זה משהו שאני מסתיר הרבה זמן ופחדתי לדבר עליו".

"כשחזרתי מטורקיה (אחרי ההשאלה לבשיקטאש) הבנתי שאני צריך לעבור ניתוח. הייתי במקום רע מבחינה מנטאלית. החלטתי שאני צריך לעבור שיקום ולהתמודד עם ההתמכרויות והטראומה הנפשית. אף אחד לא יגיד לך ללכת לשם, אתה צריך לקבל החלטות בעצמך".

"זה היה כמו כדור שלג", התוודה עלי, "ניסיתי להתנער מדברים שעושים לי רע. הלכתי בכל יום, ניסיתי לקום עם חיוך כדי להראות שאני שמח. אבל הפסדתי בקרב הפנימי והחלטתי שזה הזמן לשינוי. באברטון תמכו בי ואני אודה להם לעד. זו החלטה קשה ללכת לגמילה, אבל לא רוצה לחשוב מה היה קורה לולא עשיתי את זה. כבר שקלתי לפרוש מכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דלה עלי שחקן בשיקטאש. ANP, GettyImages
נפתח לראשונה. דלה עלי/GettyImages, ANP

עלי חשף באומץ גם אירוע טראומתי מהילדות שלו: "לא דיברתי הרבה על הילדות שלי, אבל היו כמה אירועים שהשפיעו עליי מאוד. כשהייתי בן 6, הוטרדתי מינית על ידי חברה של אמא שלי, שהיתה הרבה בבית שלנו. אמא שלי היתה אלכוהוליסטית".

"בגיל 7 התחלתי לעשן, בגיל 7 התחלתי להתעסק בסמים", הוא חשף, "בגיל 12 אומצתי על ידי משפחה נהדרת. הם היו מדהימים. הם עזרו לי המון. חששתי לספר להם מה שעברתי, ניסיתי להיות הילד הכי טוב שאני יכול עבורם. נשארתי איתם מגיל 12 והתחלתי לשחק כדורגל מקצועני בגיל 16".

דלה עלי שיחק בהצלחה רבה במשך שבע שנים בטוטנהאם בין השנים 2015 ל-2022, אך בשנה האחרונה הקריירה שלו צנחה. הוא עבר בהעברה חופשית לאברטון, ממנה הושאל לבשיקטאש. אך חווה תקופה קשה בטורקיה ונעלם אחרי 13 משחקים. לעלי יש 37 הופעות במדי נבחרת אנגליה והוא נחשב לאחד הכוכבים העולים בממלכה, אך הוא לא לבש את המדים הלאומיים מאז אוקטובר 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully