וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק נוצץ לברצלונה: ווילי הרננגומס חתם לשלוש שנים

הסנטר שהוליך את ספרד לזכייה ביורובאסקט עוזב את ה-NBA אחרי שבע שנים ויחזק את הקו הקדמי של הקטלאנים. אחיו חואנצ'ו יחבור אליו?

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

ברצלונה ממשיכה לבנות את עצמה מחדש והלילה היא הודיעה על החתמה נוצצת: ווילי הרננגומס, הסנטר של ניו אורלינס ונבחרת ספרד, חתם לשלוש שנים בקבוצה ויחזק את הקו הקדמי שלה. כזכור, הקטלאנים הגישו הצעה להרננגומס לפני חמישה ימים והעסקה הפכה להיות רשמית אחרי שריאל מדריד לא השוותה את ההצעה.

הרננגומס הציג יכולת נפלאה ביורובאסקט האחרון, שבו כזכור ספרד זכתה יחד עם המתאזרח לורנזו בראון ב-2022. הוא רשם ממוצעים של 17.2 נקודות ו-6.9 ריבאונדים בטורניר וסחף את ספרד לזכייה. הרננגומס, ששיחק בריאל מדריד לפני שהחל את קריירת ה-NBA שלו, חוזר לאירופה אחרי 345 משחקים בליגה הטובה בעולם.

שחקן נבחרת ספרד ווילי הרננגומס. רויטרס
חיזוק מרשים לברצלונה. ווילי הרננגומס/רויטרס

הרננגומס נבחר בדראפט 2015 על ידי פילדלפיה אך הועבר בטרייד לניו יורק ניקס בשורותיה הוא שיחק במשך שנתיים לפני שעבר לשארלוט. מ-2020 הוא משחק בניו אורלינס, כאשר בעונה החולפת הוא רשם ממוצעים של 6.9 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

הרננגומס יחבור ליאן וסלי בקו הקדמי של הקטלאנים, כאשר באירופה מדווחים שבארסה פנתה גם לאחיו הגדול של ווילי, לו יש כבר 350 הופעות ב-NBA בשבע קבוצות שונות. הפורוורד בן ה-27 נבחר במקום ה-15 בדראפט 2016 על ידי דנבר. בעונה החולפת הוא השתייך לסגל של טורונטו, אך נופה ממנה והוא נחשב לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully